اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی خبر داد

بازگویی وقایع انقلاب توسط پدر بزرگ و مادر بزرگ‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: دهه فجر امسال وقایع انقلاب از زبان مادر بزرگ و پدر بزرگ‌ها برای کودکان بازگویی می‌شود.

بازگویی وقایع انقلاب توسط پدر بزرگ و مادر بزرگ‌های آذربایجان غربی

فریدون سید مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در تمام مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تمام پدر بزرگ و مادربزرگ‌ها در قالب همایشی حضور خواهند داشت و در این همایش به بیان وقایع انقلابی برای نوه‌های خود خواهند پرداخت.

وی با اشاره به فعالیت کتابخانه سیار در دهه فجر، تصریح کرد: در این راستا پنج کتابخانه سیار روستایی داریم که در روستاهای بزرگ فیلم و کتاب پخش می‌کنند.

این مسئول از برگزاری همایش کودکان روستایی و اولیای آنها خبر داد و افزود: این همایش در سطح روستاهای استان برای کودکان و اولیای آنها برگزار می‌شود که طی آن روستاییان و کودکان آنها می‌توانند فیلم‌هایی در ارتباط با دهه فجر را مشاهده کنند.

سید مصطفوی با بیان اینکه در طول دهه فجر 40 عنوان برنامه در استان برای کودکان و خانواده آنها اجرایی می‌شود، گفت: برگزاری جشنواره قصه‌گویی، برگزاری مسابقه نقاشی، سرود و دیگر مسابقات فرهنگی و هنری از جمله این برنامه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه امروز آخرین روز از برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است، اظهار داشت: عصر امروز مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود.

این مسئول سطح برگزاری این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: براساس داستان‌هایی که تعریف شده است کودکان اقدام به کشیدن نقاشی خواهند کرد و در این راستا به نقاشی‌های برتر جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول