اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشترینان:

انگیزه الهی، وحدت و انسجام مردم باعث پیروزی انقلاب شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اشترینان گفت: انگیزه الهی، وحدت و انسجام مردم باعث پیروزی انقلاب شد.

انگیزه الهی، وحدت و انسجام مردم باعث پیروزی انقلاب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام مجتبی بیرانوند ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد که در فرمانداری این شهر برگزار شد، گفت: مصداق بارز انگیزه الهی برای پیروزی انقلاب استقبال بی‌نظیر مردم از امام خمینی(ره) در 12 بهمن 57 بود.

وی اظهار داشت: وظیفه ماست که با تحقیق پیرامون شخصیت امام ویژگی‌های اخلاقی این بزرگوار را به نسل جوان و نوجوان نشان دهیم.

‌بیرانوند خاطرنشان کرد: رابطه امام با امت، ‌ارتباط‌ مریدی و مرادی بود، که همین رابطه‌ای است که هم‌اکنون میان امت و خلف‌صالح آن حضرت وجود دارد.

امام جمعه اشترینان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به مردم می‌باشد.

بیرانوند افزود: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

در ادامه فرماندار بروجرد گفت: تهدیدات و تحریم‌هایی که در سطح بین‌المللی صورت می‌گیرد، با اهداف پیش‌بینی شده برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سجاد معین اظهار داشت: یکی از گذرهایی که همه ساله دشمن روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند، تحت‌الشعاع قرار دادن دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن است.

وی تصریح کرد ملت ایران با غیرت دینی و ملی خود باید مدافع منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

فرماندار بروجرد اظهار داشت: یکی دیگر از گذرگاه‌هایی که دشمن روی آن سرمایه‌گذاری کرده است، انتخابات  مجلس نهم می‌باشد، که دشمن همه تلاش خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم انجام می‌دهد.

معین در ‌ارتباط‌ با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه مقدمات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم در شهرستان بروجرد مهیا شده است.

وی اظهار داشت: لیست نهایی کاندیداهای انتخابات مجلس بعد از تایید شورای نگهبان در دوم اسفندماه در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس در بروجرد جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد با بحث و بررسی در رابطه با برنامه‌های دهه فجر به پایان رسید.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول