اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امنیتی ستاد کل نیروهای مسلح:

پیام شهیدان پیروی از ولایت بود

خبرگزاری فارس: مشاور امنیتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیام شهیدان ما پیروی از ولایت زمان بود.

پیام شهیدان پیروی از ولایت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سردار حسن رستگارپناه در حاشیه یادواره سرداران و 600 شهید شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: فلسفه شهید و شهادت امتداد دهنده راه سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) است.

مشاور امنیتی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروزه کرامت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است که با مردانگی و عزت در دفاع از دین به پا خاستند و هرچه رهبری فرمان دادند به جان خریدند و قدم به عرصه مبارزه با دشمنان اسلام نهادند، جان خود را فدا کردند و با خون خود گرمی را به ملت و تاریخ بشریت بخشیدند که بشریت تا ابد از آن بهره خواهد برد.

این رزمنده دفاع مقدس یادآور شد: امروزه اگر در کشورهای دیگر بیداری به وجود آمده که مستبدین را به زیر می‌کشد، همه مرهون خون شهیدان است.

رستگارپناه عنوان کرد: اگر توانی در ملت‌ها وجود دارد بر اثر راهی است که شهدا برای آنها باز کردند.

وی اضافه کرد: شهیدان با پیروی از امام حسین (ع) راه را شناختند و با تبعیت از ولایت زمان خود راهی را نشان دادند که همیشه تاریخ روشن است.

مشاور امنیتی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان تمدنی جدید شرایط نوینی را در جهان به وجود آورده و فریاد اسلامی را در جهان منتشر کرده که همه اینها به برکت خون شهیدان است.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: انقلاب ما با تاثیرپذیری از فرهنگ غنی شهادت راهی را به وجود آورده که سرمشق و الگوی ملت‌های دیگر شده و روح تازه‌ای به کالبد مستضعفین جهان بخشیده است.

رستگارپناه اضافه کرد: راه شهیدان هرگز مسدود نخواهد شد بلکه مسیرهای جدیدی را ایجاد می‌کند که در نهایت به سعادت و سربلندی بشریت می‌انجامد.

وی خاطرنشان کرد: پیام شهیدان ما پیروی از ولایت زمان بود و اثبات کردند که اگر اسلام نیاز به پایداری دارد باید رهبری اسلامی داشته باشد و با تبعیت از اسلام راستین می‌توان سعادت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول