اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی:

نباید برای تکیه‎زدن بر کرسی مجلس به هر خواسته‌ای تن داد

خبرگزاری فارس: مسئول استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: نماینده نباید برای اینکه در دوره‎های انتخابات بعدی بر کرسی مجلس بنشیند، تن به هر خواسته‌ای بدهد.

نباید برای تکیه‎زدن بر کرسی مجلس به هر خواسته‌ای تن داد
ابوالقاسم رئوفیان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ما نماینده ترسو نمی‌خواهیم، نماینده باید در هر جایی ‎که احساس کرد عملکرد قوه مجریه از مسیر منحرف می‌شود،جلوی آن را بگیرد.
وی تصریح کرد: جبهه ایستادگی در راستای حفظ ارزش‎ها شکل گرفته تا بتواند در این راستا جهت تحقق بخشیدن به آرمان‎های امام راحل و خواسته‎های رهبری تلاش کرده و گام بردارد.
مسئول استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در خصوص فعالیت این جبهه در شهرستان‎ها افزود: ما بیشتر به دنبال کیفیت هستیم تا کمیت و عجله‎ای نداریم تا در تمام استان‎ها این جبهه را فعال کنیم، اما دو مولفه سرعت و دقت در دستور کارمان است و بر اساس اهمیت و اولویت‎بندی، عمل خواهیم کرد لذا بنا نداریم تا در تمام حوزه‎های انتخابیه برویم چون در این صورت از دقت‎مان کم می‎شود.
رئوفیان در خصوص اینکه احزاب همسو می‎توانند با این جبهه اعلام آمادگی کنند یا خیر، خاطر نشان کرد: جبهه‎های احزاب و تشکل‎های کشوری که در استان خودشان نمایندگانی دارند می‌توانند عضو شوند، اما تشکل‎های استانی که دفتر مرکزی‌شان در استان است می‎توانند در جلسات عضو شوند.
وی یادآور شد: این جبهه به نام محسن رضایی شناخته شده که ایشان یک شخصیت برجسته در طول هشت سال دفاع مقدس بوده و نقش عمیقی ایفا کرده‎اند که صداقت و صفای ایشان به امام و رهبری نیز بر هیچ‌کس پوشیده نیست و ما نیز همراه این جبهه هستیم.
مسئول استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: در این جبهه حسین حقیقی رئیس شورای سیاستگذاری، حمزه جلالی دبیر اجرایی جبهه ایستادگی، طهماسبی قائم مقام دبیر اجرایی، حبیب امیری مسئول امور شهرستان‎ها و زهرا نورا به عنوان مسئول امور فرهنگی و سیاسی جبهه ایستادگی فعالیت می‌کنند.
رئوفیان خاطر نشان کرد: در جبهه ایستادگی مجموعه احزاب مجمع آرمان ملت ایران، جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، حزب آبادگران، جمعیت حامیان ولایت، حزب اسلامی ایران زمین، حزب توسعه عدالت ایران، خانه دانشجویی و جبهه السابقون اعضای شورای مرکزی‎شان جمع شدند.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول