اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 65 میلیارد تومان

پروژه لیچینگ دهه فجر در شهربابک افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهربابک گفت: پروژه لیچینگ یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های اقتصادی استان کرمان با هزینه 65 میلیارد تومان دهه فجر سال جاری در شهربابک افتتاح می‌شود.

پروژه لیچینگ دهه فجر در شهربابک افتتاح می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حمید افضلی ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ بیداری جهان است، زیرا بعد از آن بود که ملت‌های مظلوم با روحیه آزادیخواهی و ضداستعماری در برابر زورمداران تاریخ ایستادند.

وی بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 57 سر منشا برای حرکت بزرگی شد که امروزه کشورهای اسلامی را فرا گرفته و این امر غیر از رشادت‌های ملت ایران در 22 بهمن نیست.

افضلی با اشاره به حضور همه جانبه ملت ایران عنوان کرد: این پیروزی منشأ و سرآغازی است، برای تمدن بزرگ اسلامی که یکی از آرمان‌های بزرگ امام راحل بود.

وی با بیان اینکه مردم باید از رویدادهای شهر خود اطلاع داشته باشند، تصریح کرد: دهه فجر سال جاری برکات زیادی را در زمینه افتتاح طرح‌ها و کلنگ‌زنی پروژه‌ها به همراه دارد.

فرماندار شهربابک ابراز داشت: پروژه لیچینگ یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های اقتصادی استان کرمان با مبلغ 65 میلیارد تومان دهه فجر سال جاری در شهربابک افتتاح می‌شود.

افضلی بیان داشت: افتتاح دانشگاه پیام‌نور شهربابک، راه‌اندازی مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد، کلنگ‌زنی و افتتاح 14 پروژه در شهرک صنعتی از دیگر پروژه‌های دهه فجر سال جاری در شهربابک است.

وی با اشاره به افتتاح 43 کیلومتر بزرگراه در شهربابک گفت: این طرح در سه قطعه شامل 10 کیلومتر جاده شهربابک به سرچشمه، 20 کیلومتر باند دوم شهربابک به انار و 13 کیلومتر باند انار به شهربابک اجرا می‌شود.

افضلی ابراز داشت: 20 پروژه کلنگ‌زنی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان نیز در ایام‌الله دهه فجر نیز صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهربابک در این نشست اظهار داشت: دهه فجر سال جاری از حساسیت بیشتری برخوردار است، هجمه دشمن و تحریم‌ها، وظیفه ما را دو چندان می‌کند تا باشکوه‌تر از سال‌های قبل ایام‌الله را برگزار کنیم و مردم امیدوارتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

وی بیان داشت: ان‌شاء‌الله با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند برگ زرین دیگری بر کشورمان اضافه کنیم و بتوانیم در حفظ نظام وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول