اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری انجام می‌شود

80 برنامه ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 80 برنامه ارشاد اسلامی این استان برای دهه فجر خبر داد.

80 برنامه ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای دهه فجر

کرم‌الله محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یوم‌الله دهه فجر فرصتی مناسب برای هنرمندان متعهد کهگیلویه و بویراحمدی است تا در عرصه فرهنگ و هنر به انقلاب و نظام و آرمان‌های بلند امام راحل عرض ارادتی داشته باشند.

این مسئول امور هنری و فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در تمام برهه‌ها و حساس‌ترین دوران این انقلاب در کنار مردم بوده‌اند و حمایت خود را از ارزش‌ها و اصول انقلاب با زبان هنر بیان کرده‌اند. معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین راستا اجرای 80 برنامه فرهنگی و هنری در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی اداره‌کل و ادارات تابعه ارشاد اسلامی این استان پیش‌بینی شده است.

 معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی در استان ما باشکوه خاص برگزار می‌شود.

محمدپور با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای 80 عنوان برنامه فرهنگی و هنری در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان  علاوه بر مسئولیت کمیته فرهنگی و هنری برنامه‌های دهه فجر استان، در سایر کمیته‌ها نیز مشارکت فعال دارد.

محمدپور در خصوص برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و شهرستان‌های تابعه بیان داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب در هفت شهرستان استان، برگزاری شب شعر فجر در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها، تجلیل از نشریات فعال در حوزه انقلاب اسلامی در استان، تجلیل از هنرمندان دارای آثار فاخر در حوزه انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه‌های عکس دوران انقلاب در شهرستان‌ها، ایستگاه نقاشی در راهپیمایی 22 بهمن، مسابقه خوشنویسی با موضوع امام خمینی، تبلیغات محیطی، اهدای کتاب، اجرای نمایش خیابانی و مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌های اداره‌کل ارشاد اسلامی این استان و شهرستان‌های تابعه در ایام دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول