اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست کمیته مراسم ستاد دهه فجر

مسیر راهپیمایی 22 بهمن شهر یزد اعلام شد

خبرگزاری فارس: نشست کمیته مراسم ستاد دهه فجر استان یزد برگزار و مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهر یزد در این کمیته اعلام شد.

مسیر راهپیمایی 22 بهمن شهر یزد اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، فرماندار یزد عصر امروز در نشست کمیته مراسم ستاد دهه فجر استان یزد اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن در شهر یزد از میدان آزادی آغاز می‌شود و به سمت میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی (ره) و چهارراه شهدا ادامه می‌یابد.

عزیزالله سیفی افزود: راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 9 و 3 دقیقه آغاز می‌شود و در میدان حماسی امیرچقماق یزد با قرائت قطع‌نامه، اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان، سخنرانی یکی از مسئولان و ... ادامه می‌یابد.

وی بر توجه به سال جهاد اقتصادی، بیداری اسلامی و هفته وحدت را در تهیه پلاکاردهای گروه‌های شرکت‌کننده در راهپیمایی تاکید کرد و یادآور شد: دشمن از هر فرصتی برای هدف‌گذاری و سوءاستفاده تبلیغاتی و کم‌رنگ کردن حضور حماسی مردم استفاده می‌کند.

سیفی خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند، دشمنان را مأیوس خواهد کرد.

وی برنامه‌های 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را نیز استقبال نمادین از تمثال مبارک حضرت امام (ره) در فرودگاه یزد با حضور مردم و مسئولان و سپس برگزاری رژه موتوری در مسیر بلوار آزادگان، میدان همافر تا مسجد حظیره اعلام کرد و اظهار داشت: دراین رژه نمایندگان دستگاه‌ها حامل پرچم جمهوری اسلامی و ملبس به لباس‌های خدمت در آن دستگاه از جمله نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، محیط زیست، آتش نشانی و ... خواهند بود.

رئیس صدا و سیمای مرکز یزد نیز 22 بهمن را دستاورد عظیم فرهنگی انقلاب اسلامی خواند و حراست و حفاظت از آن را خواستار شد.

سید حسن آسایش با اشاره به جنگ رسانه‌ای و حملات سایبری دشمنان انقلاب اسلامی گفت: کاربرد رسانه در بیداری اسلامی به قدری اهمیت دارد که پخش برنامه‌های شبکه العالم درروزهای اخیر از سوی دشمنان در اروپا و برخی نقاط دیگر جهان بسته شده است.

وی انعکاس خبر راهپیمایی 22 بهمن را برابر با حضور حماسی مردم دانست و افزود: 22 بهمن دستاورد عظیم فرهنگی انقلاب اسلامی است و باید از آن حراست و حفاظت کنیم تا یاد و خاطره این روز برای همیشه باقی بماند.

آسایش افزود: تصویر هوایی حضور حماسی مردم یزد در راهپیمایی 22 بهمن همراه با بافت تاریخی شهر یزد و میدان امیر چقماق هر سال تصویر زیبایی را از شهر یزد منعکس می‌کند.

وی، اعمال مدیریت از سوی مسئولان کمیته مراسم در مسیر راهپیمایی، صوت قوی و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف را برای انسجام جمعیت و عدم پراکندگی در مسیر راهپیمایی خواستار شد.

برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقه آدمک‌سازی و عکاسی و نقاشی از سوی کمیته دانش‌آموزی و ... در ستاد دهه فجر استان یزد تصویب شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول