اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

هدرروی اعتبارات و امکانات با بهره‌ نگرفتن از توان نخبگان

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر انجام کارهای فرهنگی گفت: استفاده نکردن از ظرفیت نخبگان در مجموعه‌های برون سازمانی موجب کاهش بهره‌وری و هدرروی هزینه‌ها می‌شود.

هدرروی اعتبارات و امکانات با بهره‌ نگرفتن از توان نخبگان
سید محمود رادمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد از جوان‌ترین استان‌های کشور بوده که لازم است در زمینه‌های مختلف از این ظرفیت جوانی به بهترین وجه ممکن بهره بریم.

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جامعه جوان این استان را سرشار از استعداد دانست و ابراز دشت: برای موفقیت در کارزار فرهنگی و جنگ نرم راهی نداریم جز اینکه از توان بخش خصوصی، هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و همه نخبگان این استان در زمینه‌های مختلف بهره بریم.

 مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید رهبر معظم انقلاب بر اجرایی شدن قانون خصوصی‌سازی را یک الگو و راهنمای مناسب در جامعه خواند و ادامه داد: این ایده مناسب باید در همه امور به ‌ویژه مسائل فرهنگی نیز عملی شود تا انجام کارهای فرهنگی تنها به توان محدود نیروهای انسانی در دستگاه‌های اجرایی منحصر نشود و ما بتوانیم از ظرفیت عظیم انسانی برای پیشبرد اهداف فرهنگی نظام بهره ببریم.

وی رسالت دستگاه‌های فرهنگی به‌ ویژه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان را در جمع کردن جامعه هنرمندان و نخبگان فرهنگی رسالتی سنگین دانست و عنوان کرد: برای موفقیت در این موضوع باید این افراد را دریابیم تا آن‌ها با فراغت بال بتوانند در راه اقتدار نظام، اهداف و آرمان‌های فرهنگی نظام اسلامی گام‌های موثری بردارند.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: زندگی کردن نخبگان و اصحاب قلم و فرهنگ در مشقت و سختی قابل توجیه نیست و در جامعه‌ای که جوانان و نخبگان سرمایه‌های آن هستند چنین مواردی نباید وجود داشته باشد.

 رادمنش بیان داشت:  اصرار دستگاه‌های اجرایی بر انجام همه امور فرهنگی کاری اشتباه است که موجب از دست رفتن فرصت‌ها، کاهش بازدهی و صرف بیهوده اعتبارات خواهد شد.

 مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خدمات نظام در سرفصل فرهنگی قابل دفاع و ارزشمند بوده ولی شرایط کنونی ایجاب می‌کند تا با برنامه‌های نو و جدید افزایش کارایی و تاثیرگزاری بیشتر کارهای فرهنگی در جامعه را موجب شویم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول