اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه درمیان:

ترور نخبگان نشانه شکست دشمن در ماراتن‌های علمی است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه درمیان گفت: ترور نخبگان علمی و دانشمندان هسته‌ای بیان‌کننده اوج زبونی و شکست جبهه استکبار در ماراتن‌های علمی و فناوری است.

ترور نخبگان نشانه شکست دشمن در ماراتن‌های علمی است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته شهر اسدیه اظهار داشت: دشمنان به دلیل اینکه تحمل دستاوردهای علمی و این همه پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی را ندارند، ناگزیر دست به اقدامات تروریستی و ابلهانه می‌زنند، غافل از اینکه این حرکات مذبوحانه عزم و اراده جوانان ایرانی را برای فتح قله‌های پیشرفت دوچندان خواهد کرد.
امام جمعه شهر اسدیه خشوع در نماز، پاکدامنی در اعمال، گفتار و پرداخت زکات را از صفات مومنین برشمرد و ادامه داد: این ترورهای کور زیر لوای شعارهای فریبنده دموکراسی و دفاع از حقوق بشر انجام می‌شود و جا دارد جامعه جهانی به ویژه سازمان ملل برای یک بار هم که شده قاطعانه موضع‌گیری کند.
سنجری با اشاره به جنایات آمریکا علیه ملت ایران در زمان طاغوت و پس از پیروزی انقلاب تصریح کرد: اشغال نظامى فرودگاه مهرآباد به دستور بختیار براى جلوگیرى از ورود حضرت امام(ره) برگ سیاه دیگری در تاریخ روابط خصمانه دولتمردان آمریکا در برخورد با ملت ایران به شمار می‌رود.
وی با اشاره به شهادت پیامبر اسلام(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) اضافه کرد: تاسیس حوزه خراسان، حضور بارگاه امام‌زادگان و گسترش مذهب تشیع از برکات حضور امام هشتم در ایران به شمار می‌رود.
امام جمعه مرکز شهرستان درمیان سفر احمدی‌نژاد به کشورهای آمریکای لاتین را پایان سیطره آمریکا بر کشورهای این منطقه دانست و یادآور شد: کشورهای جهان نمی‌توانند در سیاست گسترش مناسبات خود با دیگر کشورها قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران را نادیده بگیرند.
سنجری افزود: مناسبات قوی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای آمریکای لاتین موجب نگرانی لابی صهیونیسم در آمریکا شده است.
وی افزود: سفرهای دوره‌ای احمدی‌نژاد به آمریکای لاتین نماد قدرت دیپلماسی جمهوری اسلامی و نمایش نفوذ فرهنگی و سیاسی ایران در دورترین نقاط جهان است.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول