اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مادر شهید احمدی‌روشن:

جان دانشمندان و نخبگان کشور حفاظت شود

خبرگزاری فارس: مادر شهید مصطفی احمدی‌روشن گفت: از وزارت اطلاعات و مسئولان امنیتی کشور می‌خواهم حافظ جان دانشمندان و نخبگان باشند زیرا این افراد سرمایه‌های عظیم کشور هستند.

جان دانشمندان و نخبگان کشور حفاظت شود
صدیقه سالاریان در حاشیه مراسم بزرگداشت این شهید در مسجد مهدیه همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه با شهادت فرزندان ایران راه انقلاب زمین نمی‌ماند، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی در پی ناکامی خود در توقف برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران، بحث ترور دانشمندان هسته‌ای را در دستور کار خود قرار دادند تا از این طریق مانع از پیشرفت ایران شوند در صورتی که خیال آنها باطل و واهی است.
وی با اشاره به اینکه شهادت مصطفی نمی‌تواند مانعی در پیشرفت ایران اسلامی ایجاد کند، گفت: به طور قطع همراهان و دوستان شهید احمدی روشن مصمم‌تر از سابق راه وی را ادامه می‌دهند و نخواهند گذاشت که هیچ پروژه نیمه کاره وی بی‌نتیجه و یا بر زمین بماند.
مادر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه مصطفی اهل هیچ گروه خاصی نبود، تأکید کرد: پیروی از ولایت فقیه و طی طریق در مسیر ایشان یکی از خصوصیات بارز شهید بود و بر این اصل اساسی اعتقاد راسخ داشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیام رهبر فرزانه انقلاب در ارتباط با شهادت شهید احمدی‌روشن آن را مایه تسلای خاطر خانواده شهید خواند و افزود: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در پیام سراسر مهر خود، از شهید به نام کوچک یاد کرده بودند که همین امر ناشی از نهایت لطف ایشان به ما و مصطفی بود.
سالاریان با تأکید بر لزوم تبعیت محض از ولایت، خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات شد و گفت: انتخاب افراد اصلح و تابع خط امام و رهبری نه تنها خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان می‌زند که عامل تشکیل مجسلی مقتدر، پرکار و ولایی خواهد بود.
مادر شهید روشن افزود: پیروی از ولایت فقیه و طی طریق در مسیر ایشان یکی از خصوصیات بارز شهید بود و بر این اصل اساسی اعتقاد راسخ داشت.
وی نخبگان و دانشمندان را متعلق به همه ملت ایران دانست و ابراز کرد: از وزارت اطلاعات و مسئولان امنیتی کشور می‌خواهم حافظ جان دانشمندان و نخبگان باشند زیرا این افراد سرمایه‌های عظیم کشور هستند.
مادر شهید احمدی‌روشن گفت: حتی اگر دانشمندان و نخبگان علمی کشور خود تمایلی به محافظ نداشته باشند باید محافظان به طور نامحسوس از جان آنها محافظت کنند.
وی خواستار برخورد جدی با عوامل این ترور شد تا از این طریق اقتدار امنیتی کشورمان به دنیا ثابت شود تا دیگر کسی حتی جرأت انجام عملیات خرابکارانه و ترور افراد را در سر نپروراند.
سالاریان در پایان با اشاره به نقل مطالبی در یکی از روزنامه‌های همدان مبنی بر بیوگرافی شهید احمدی روشن و حتی نحوه شهادتش گفت: پدر مصطفی اهل همدان و بنده نیز اهل یزد هستم، مصطفی نیز در همدان متولد شده و ما فقط در دوران بمباران پنج ماه در سنگستان ساکن بودیم.
وی تصریح کرد: مصطفی در همدان و در مدرسه ابتدایی "مینو"، مدرسه راهنمایی "خیام" و دبیرستان "ابن سینا" تحصیل کرده است.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول