اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

شهدای روحانی پیشتاز شهادت و مربی انسان‌های آزاده بودند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شهدای روحانی علاوه بر پیشتازی و پیشگامی در عرصه شهادت، تربیت‌کننده انسان‌های آزاده و شهید بودند.

شهدای روحانی پیشتاز شهادت و مربی انسان‌های آزاده بودند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی عصر امروز در یادواره شهدای روحانی استان همدان با تأکید بر لزوم برگزاری چنین برنامه‌های اثرگذاری اظهار کرد: عزت، استقلال، اقتدار و صلابت ایران اسلامی به واسطه جانفشانی‌های شهداست بنابراین باید همواره پیرو سیره و روش آنها بود.

وی با بیان اینکه شهدای روحانی نیز نقش اثرگذاری در دفاع از اسلام و انقلاب داشته‌اند، نقش آنها را دوچندان خواند و گفت: اگر شهدای دیگر به مقام شامخ شهادت نائل آمدند، باید گفت شهدای روحانی علاوه بر اینکه در این عرصه پیشتاز و پیشگام بودند، در عرصه تربیت شهید برای دفاع از اسلام تلاش کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام مبنی بر اینکه قلم علما افضل‌تر از خون شهداست، گفت: علمای روحانی با حضور در این دو عرصه به خوبی گام در مسیر اسلام و دفاع از آن برداشتند که این مهم امر شایان توجهی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی بی‌احترامی‌ها از سوی بعضی افراد به جامعه روحانیت گفت: اگر شهدای روحانی یک بار شهید شدند ما در پشت جبهه هر روز ده‌ها بار شهید می‌شویم ولی باز هم عزمی راسخ و جدی برای تحقق اهداف اسلام را در پیش روی خود داریم.

محمدی با تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این یادواره،‌ آن را اقدامی ارزشمند و راهگشا دانست و تأکید کرد: شهدای روحانی، پاسداران شهیدی هستند که ارکان عظمت و افتخار انقلاب اسلامی را بر دوش تعهد سرخ خویش حمل کردند  و به همین دلیل باید همیشه پیرو راه آنان بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول