اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

دفاع از اصل اصولگرایی دفاع از گفتمان امام و رهبری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: دفاع از اصل اصولگرایی به منزله دفاع از گفتمان امام و رهبری است و تبیین این نوع گفتمان به معنای حمایت از جناح و گروه خاصی نیست.

دفاع از اصل اصولگرایی دفاع از گفتمان امام و رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز عصر امروز در همایش بصیرتی فرماندهان، مدیران و مسئولان سپاه این استان اظهار داشت: بیداری اسلامی نشانه دین‌خواهی مردم منطقه است.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، کنگره‌های ظلم و ستم به ‏لرزه درآمد، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری و قرار داشتن جمهوری اسلامی در شرایط بدر و خیبر، نوید پیروزی‌های بزرگ برای ملت ایران می‌دهد.

سرافراز با اشاره به موقعیت جمهوری اسلامی در حال حاضر حضور و مشارکت حداکثری  مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را یکی از نویدهای بزرگ پیروزی برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و مظهر حضور مردم در تعیین سرنوشت خود است.

وی با بیان اینکه انتخابات نعمت الهی و پاسداری از نعمات خدادادی وظیفه همگان است، تاکید کرد: حضور حماسی و هوشمندانه مردم در صحنه‌های ملی، ضریب اقتدار نظام را در عرصه بین‌المللی بالا می‌برد.

سرافراز با اشاره به زوال نظام‌های سرمایه داری و ماتریالیستی در دنیای کنونی گفت: بحران‌های اقتصادی و اجتماعی در اتحادیه اروپا، آمریکا و اکثر کشورهای غربی، نشانگر زوال و نابودی نظام‌های غیر دینی است.

وی به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در سالیان اخیر اشاره کرد و گفت: بی‎ثبات سازی اقتصادی، اجتماعی و فتنه‌انگیزی در دستور کار معاندان نظام جمهوری اسلامی است اما با هوشیاری، بصیرت و آگاهی مردم در سایه رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، تمام نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب می‌شوند.

سرافراز با اشاره به فعالیت‌های احزاب و جناح‎های مختلف در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع از اصل اصولگرایی به منزله دفاع از گفتمان امام و رهبری است و تبیین این نوع گفتمان به معنای حمایت از جناح و گروه خاصی نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) افزود: پیگیری دغدغه‌های مقام معظم رهبری از جمله مهم‎ترین شاخصه‌های نماینده و کاندیدای اصلح مجلس شورای اسلامی است.

وی اضافه کرد: استکبارستیزی، مرزبندی بین خودی و دشمن و موضع‌گیری در برابر فتنه‎جویان از دیگر شاخصه‌ها و نشانه‌های کاندیدای اصلح است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول