اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سیلوانا خبر داد

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های زنان کرد عشایر در سیلوانا

خبرگزاری فارس: بخشدار سیلوانا گفت: نمایشگاه توانمندی‌های زنان کرد عشایر در سیلوانا برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های زنان کرد عشایر در سیلوانا

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه یحیی خسروزاد بعد از ظهر امروز در جلسه‌ کمیته دهه فجر بانوان در سالن جلسات شماره 4 استانداری اظهار داشت: این نمایشگاه با همت دستگاه‌های اجرایی از جمله دفتر امور روستایی، سپاه شهدا، بسیج عشایر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فنی‌حرفه‌ای، دفتر امور بانوان استانداری و ... برگزار می‌شود تا در این نمایشگاه توانمندی‌ها و قابلیت‌های زنان کرد و مرزنشین به نمایش گذاشته شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های این نمایشگاه برپایی سیاه چادر عشایر و پخت نان ساچ در داخل آن است به طوری که داخل چادر طبق ذوق و سلیقه بانوان مطابق با فرهنگ بومی توسط بانوان هنرمند چیده خواهد شد تا از  این طریق اطلاعاتی هر چند مختصر از زندگی روزمره یک بانوی کرد و مرزنشین به استقبال‌کننده‌ها ارائه شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ایجاد پایگاه مقاومت خواهران، تجلیل از مادران شهداء، اجرای دو گروه سرود، توزیع بسته‌های فرهنگی شامل چفیه، کتاب و بروشور فرهنگی، پخش کلیپ‌های حماسی، نصب بنر تبلیغاتی به تعداد هفت عدد، برپایی مسابقه آشپزی و صنایع دستی از مهم‌ترین برنامه‌های جانبی طراحی شده برای این نمایشگاه قلمداد می‌شود.

خسروزاد محل برگزاری این نمایشگاه شهر سیلوانا مدرسه انقلاب عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود رسانه‌های جمعی به ویژه مطبوعات محلی و صدا سیما در راستای پوشش این برنامه‌ها به موقع در محل حضور پیدا کنند چرا که پیام‌های انقلابی این نمایشگاه سراسر استان باید در برگیرد و محدود به شرکت‌کننده‌ها و استقبال‌کننده‌ها نباشد.

بخشدار سیلوانا اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی هم اکنون به انحای مختلف اعم از تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و ... برای تضعیف روحیه ملت ما تلاش می‌کند بر این اساس برپایی همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مختلف با محوریت انقلاب در ارتقای آمادگی مردم برای مقابله با تهدیدات روانی دشمنان بسیار راه‌گشا و تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول