اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری همایش زنان کرد عشایر در سیلوانا

خبرگزاری فارس: مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: همایش زنان کرد عشایر در سیلوانا به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله فجر برپا می‌شود.

برگزاری همایش زنان کرد عشایر در سیلوانا

 ه گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقانی بعد از ظهر امروز در جلسه‌ کمیته دهه فجر بانوان که در سالن جلسات شماره 4 استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: زنان دلیر و غیور ایران اسلامی برای به پیروزی رسیدن انقلاب تلاش‌های زیادی کرده‌اند پس در همایش مذکور گوشه‌ای از فداکاری‌ها و جان‌فشانی آنها به تصویر کشیده می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های جنبی همایش مذکور تجلیل از مادران شهدا است، ادامه داد: تلاش می‌شود در این آیین از مادران شهدا تجلیل به عمل آید چراکه ملت ما آرامش و رفاه خود مدیون از خودگذشتگی این زنان بزرگوار هستند.

دهقانی به تجلیل از زنان نخبه در این آیین نیز اشاره کرد و گفت: زنان زیادی در جامعه و پیرامون ما هستند با وجودی که از نقص جسمی و معلولیت رنج می‌برند از تلاش علمی و ساختن زندگی خود و کمک به رشد جامعه غفلت نکرده‌اند از این رو با هدف الگوسازی از بانوان نخبه نیز در همایش مذکور تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه از یک بانوی جوان هم به عنوان نماد عفاف و حجاب قدردانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در جامعه ما زنان زیادی هستند که با نوع رفتار، منش و سبک زندگی خود به معنای واقعی کلمه شخصیت ایرانی اسلامی پیدا کرده‌اند از این رو یک بانوی محجبه و متدین در این همایش مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: زنان مرزنشین و کرد کشورمان علاوه بر اینکه در زمان استقرار حکومت‌ ستم‌شاهی برای به زیر کشیدن سران طاغوت تلاش کردند بلکه در طول 33 سال گذشته نیز پا به پای مردان برای حراست از آرمان‌های انقلاب کوشا بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مناطق مختلف جهان از جنبه‌های متعدد اعم از سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در تزلزل هستند از این رو به طراحی فتنه‌های اقتصادی برای بر هم زدن آرامش کشور ما دست می‌زنند ولی به برکت استقرار حکومتی ولایی در کشورمان نظم، ثبات و امنیت کامل برقرار است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول