اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ماه جاری به صورت استانی صورت می‌گیرد

تجلیل از 6 مدال‌آور برتر روستایی و عشایری آمل

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری آمل گفت: به درخواست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، در مراسمی استانی از شش مدال‌آور آمل به همراه دیگر ورزشکاران روستایی و عشایری مازندران تجلیل می‌شود.

تجلیل از 6 مدال‌آور برتر روستایی و عشایری آمل
شجاع برفره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: در نامه‌ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش روستایی و عشایری مازندران، اسامی ورزشکاران مدال‌آور این شهرستان برای تجلیل به مسئولان استانی معرفی شد.
وی با اعلام اینکه آیین تجلیل از مدال‌آوران روستایی و عشایری مازندران در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: در این لیست شش نفره از برترین ورزشکاران و مدال‌آوران بخش روستایی و عشایری که توانستند در مسابقات جهانی و آسیایی بدرخشند، تجلیل می‌شود.
برفره با اشاره به اسامی مدال‌آوران روستایی این شهرستان تصریح کرد: رضا قراء عضو تیم ملی جوانان والیبال در مسابقات والیبال جوانان جهان سال 2011 به میزبانی برزیل از روستای مهدی‌خیل، امیرحسن نتاج دارنده مدال برنز رقابت‌های جودو کم‌بینایان جهان در سال 90 از روستای پولیکیاده بخش مرکزی و علیرضا حاتمی دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی جوانان آسیا به میزبانی ازبکستان در وزن 50 کیلوگرم از روستای درویش خیل تجلیل می‌شوند.
وی با اشاره به دیگر ورزشکاران مدال‌آور روستایی و عشایری آمل خاطرنشان کرد: محسن حاجی‌پور مرد طلایی مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان جهان در وزن 55 کیلوگرم که چندین مدال آسیایی و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد نیز در این جمع جا دارد.
رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری آمل با بیان اینکه صدیقه دریایی بانوی مدال‌اور مسابقات رزمی جوانان جهان در ترکیه و حسن یوسفی دیگر رزمی‌کار طلایی رقابت‌های جوانان آسیایی چین تقدیر می‌شوند، اذعان داشت: بودجه ورزش روستایی و عشایری بسیار ناچیز است و در اعزام ورزشکاران حتی به رقابت‌های استانی نیز با کمبود بودجه روبرو هستیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول