اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول غرفه علامه حسن زاده آملی در نمایشگاه کتاب مازندران خبر داد

ارائه کتاب شرح فص فاطمیه با دست‌خط علامه حسن‌زاده

خبرگزاری فارس: مسئول غرفه علامه حسن‌زاده آملی در نمایشگاه کتاب مازندران گفت: کتاب شرح فص فاطمیه با دستخط علامه برای نخستین بار در هشتمین نمایشگاه کتاب مازندران ارائه شده است.

ارائه کتاب شرح فص فاطمیه با دست‌خط علامه حسن‌زاده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نعمت الله طهماسبی بعدازظهر امروز در حاشیه نمایشگاه کتاب مازندران اظهار داشت: کتاب شرح فص فاطمیه با دست‌خط علامه برای نخستین بار در هشتمین نمایشگاه کتاب مازندران در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این کتاب شامل 19 فصل است، تصریح کرد: در بیان اقسام ازدواج، در بیان نکاح جاری، در بیان مراتب وحی و در بیان مراتب لیلة‌القدر برخی از عنوان‌های فصول این کتاب است.

طهماسبی با بیان اینکه کتاب شرح فاطمی در 2‌ هزار نسخه توسط انتشارات الف. لام. میم منتشر شده، گفت: این کتاب پیش از این به صورت تایپی منتشر شده بود و اکنون با دست خط علامه حسن‌زاده آملی منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه کتاب نهج‌الولایة هم در این نمایشگاه ارائه شده، ادامه داد: این کتاب بررسی مستند در شناخت امام زمان (عج) است که توسط انتشارات الف.لام .میم در 2 هزار نسخه منتشر شده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: مباحثی درباره لزوم دو نوع بحث بر وجوب وجود حجت قائم، برهان بر امکان دوام بدن عنصری، ایمان به مهدی موعود و غرض از ایجاد انسان از جمله مباحث این کتاب است.

وی با اشاره به اینکه با 70 عنوان کتاب در نمایشگاه حضور دارند، بیان داشت: گلچین هزار نکته شامل 143 نکته از کتاب اصلی و گلچین نامه‌های برنامه‌ها با عنوان دستورالعمل‌های اخلاقی و سیر و سلوک در 5 هزار نسخه منتشر شده است.

طهماسبی با اشاره به رساله‌های کوچک تک موضوعی، گفت: حروف مقطعه قرآن رساله رتق و فتق، چهل حدیث در معرفت نفس، مدارج و معارج، سر استجابت دعا، رساله‌ای در خوشنویسی و خزانه چهل گوهر شب چراغ از جمله این رساله‌ها است.

وی اذعان داشت: ابیات تبری علامه حسن‌زاده آملی با دست خط علامه هم در هشتمین نمایشگاه کتاب استانی مازندران ارائه شده است.

انتهای پیام/ن۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول