اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر کرمان:

تبیین دستاوردها از اهداف ستاد دهه فجر است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: مهم‌ترین هدف و رویکرد ستاد دهه فجر استان کرمان تبیین دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی و نقش جایگاه‌های مهم نظام به ویژه ولایت فقیه بوده که به عنوان محور برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.

تبیین دستاوردها از اهداف ستاد دهه فجر است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان کمیته‌ها و اعضای ستاد دهه فجر استان کرمان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان اظهار کرد: یکی از مقاطع ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی ایام دهه فجر سال 57 است، مقطعی که مردم ولایتمدار و هوشمند ایران اسلامی به پیروی از امام خود نهضت انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی افزود: ملت ایران با بهره‌گیری از سه مولفه و عنصر مهم از جمله ایمان راسخ و تکیه بر مبانی دینی و اعتقادی، رهبری پیامبرگونه امام راحل و وحدت کلمه و وفاق ملی و همدلی در صحنه‌های مختلف حضور یافته و انقلاب اسلامی را پیروز کردند.

صدفی تصریح کرد: در ایام دهه فجر باید به بیان دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی بپردازیم ما در مقطعی هستیم که دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور تلاش می‌کنند که نظام را ناکارآمد جلوه داده و در کشور فضای ناامیدی ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در صحنه‌های مختلف حاضر شده و از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام راحل و انقلاب دفاع کرده و همواره شاهد این حضور حماسی بوده‌ایم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: حضور مردم در مراسم و برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و اجتماعات به ویژه در روز 22 بهمن بیانگر حضور مردم در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است و همه ما باید تلاش کنیم تا این حضور و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به فعالیت ستاد دهه فجر استان کرمان در سال جاری افزود: این ستاد فعالیت خود را در بخش‌ها، شهرها و روستاها و مناطق عشایری استان از مهرماه امسال آغاز کرده و هدف ستاد این است که از همه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر استفاده کند.

صدفی با اشاره به تشکیل کمیته‌های 26گانه ستاد دهه فجر استان خاطرنشان کرد: کمیته‌های ارتباطات و اطلاع‌رسانی، ورزش، مراسم، کارگری، نیروهای مسلح، تشکل‌های مردمی، مسابقات، فرهنگیان و دانش‌آموزی، افتتاح پروژه‌ها و‌... از جمله کمیته‌های ستاد دهه فجر استان کرمان است که در بخش‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کنند.

صدفی گفت: مهم‌ترین هدف و رویکرد ستاد دهه فجر استان کرمان تبیین دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی و نقش جایگاه‌های مهم نظام به ویژه ولایت فقیه است که به عنوان محور برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: تاثیرگذاری و محتوای برنامه‌ها، نقش و مشارکت مردم به ویژه جوانان و ایجاد شادابی و نشاط در برنامه‌ها از دیگر رویکردهای ستاد در ایام پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: تعداد 3 هزار برنامه در قالب‌های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، آموزشی، رسانه‌ای، قرآن و نهج‌البلاغه و... در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان برگزار می‌شود و 500 تشکل مردمی نیز برنامه‌های مختلف مردمی را انجام می‌دهند.

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان افزود: برگزاری مراسم 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، برپایی نمایشگاه قرآن کریم، برگزاری جنگ شادی فجر 33، برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و برگزاری سومین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال در کرمان است.

وی گفت: جشن بزرگ و همایش بیداری اسلامی، افتتاح پروژه‌های عمرانی، همایش نخبگان بسیج اقشار، مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از نخبگان دانشجویی و برگزاری یادواره‌های شهدا از دیگر برنامه‌های این ایام است.

صدفی تصریح کرد: همچنین برگزاری مراسم جشن انقلاب در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا، جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی روستاییان، برگزاری جشن امامت امام زمان (عج)، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌ا‌لله 22 بهمن از محل چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا از برنامه‌های ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان است.

انتهای پیام/ج10/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول