اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک:

اختصاص رتبه نخست اردوی راهیان نور هرمزگان به بسیجیان سیریک

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت: بسیجیان سیریک رتبه نخست اردوهای راهیان نور و حلقه‌های شجره طیبه صالحین هرمزگان را به خود اختصاص دادند.

اختصاص رتبه نخست اردوی راهیان نور هرمزگان به بسیجیان سیریک
به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، اسحاق حیدری ظهر امروز در بازدید از پایگاه مقاومت بسیج شهید ذاکری بندر کوهستک اظهار داشت: اندیشه‌های دفاعی حضرت امام تبلور اندیشه‌های دفاعی اسلام در انطباق با ضرورت‌های  جامعه اسلامی در برابر با تهاجمات حکومت‌های فاسد و دشمنان اسلام است.
وی افزود: اندیشه‌های سترگ و راه‌گشایانه امام رود زلال و پرخروشی بود که از سرچشمه جوشان معارف اسلامی، یعنی قرآن کریم و سنت پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین نشأت می‌گرفت و به آبگیر معرفت دنیای امروز رنگ و بوی تازه الهی می‌بخشید. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک با بیان اینکه رویکرد اصلی بسیج برنامه‌های فرهنگی و علمی و استفاده از آرمان‌ها و اندیشه‌های امام و مقام معظم رهبری است، ادامه داد: اعلام محبت و وفاداری نسبت به حق و حقیقت و اظهار خشم و برائت نسبت به باطل، مقدم داشتن مصالح مستضعفین بر مستکبرین، پیاده نمودن اصول توحیدی ناب اسلام، کوشش مجدانه برای احیای سنت پیامبر اکرم (ص) و عمل به دستورات قرآن کریم، پرداختن به جهاد فی‌سبیل‌ الله در رأس تمام احکام و امور، اتحاد همه مسلمین جهان، ایستادگی مجدانه در برابر تهاجم فرهنگی را برخی از اصول اساسی اندیشه‌های امام برای جهان اسلام برشمرد.
وی در ادامه بازدید و سرکشی از حلقه‌های شجره طیبه صالحین نیز ابراز داشت: شجره طیبه صالحین، نظام تربیتی، معرفتی و بصیرتی در سطوح مختلف بسیجیان است که با استفاده از ظرفیت‌های علمی و معنوی نظام اسلامی، موجبات ارتقا آحاد بسیجیان را در ابعاد مختلف فراهم می‌‌سازد.
حیدری عنوان کرد: پایگاه مقاومت بسیج بندر کوهستک متشکل از برادران اهل تسنن و تشیع است که دارای 17 حلقه 22 نفره بسیجیان در بخش حلقه‌های شجره طیبه صالحین است و بیش از 500 بسیجی عادی و فعال دارد. 
این مسئول متذکر شد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک در 9 ماهه سال‌جاری در اردوی راهیان نور و حلقه‌های شجره طیبه صالحین رتبه نخست استان هرمزگان را کسب کرد.
همچنین طی حکمی محمود سلیمانی به عنوان جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک معرفی شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول