اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان اصفهان خبر داد

برگزاری رقابت‌های کشتی‌فرنگی نونهالان باشگاه‌های استان اصفهان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان اصفهان گفت: پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه این هفته رقابت‌های کشتی‌فرنگی نونهالان باشگاه‌های استان اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر پیش‌روی هیئت کشتی استان اصفهان قرار دارد.

برگزاری رقابت‌های کشتی‌فرنگی نونهالان باشگاه‌های استان اصفهان

ابوذر شیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در جریان برگزاری رقابت‌های کشتی نونهالان باشگاه‌های استان اصفهان، دوره‌های ارتقای داوران کشتی ملی نیز برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره‌های ارتقای مربیگری داوران در درجات سه به دو و دو به یک اجرا می‌شود، اضافه کرد: مکان برپایی دوره داوری کشتی و هم‌چنین رقابت‌های کشتی‌فرنگی در سالن پوریای ولی ورزشگاه شهید نصر اصفهان در نظر گرفته شده است.

دبیر هیئت کشتی استان اصفهان تاکید کرد: این هیئت از باشگاه‌های کشتی استان خواسته است که تا روز چهارشنبه آمادگی خود را برای ورود به رقابت‌های کشتی نونهالان اعلام کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود از دیگر برنامه‌های هیئت کشتی استان اصفهان به برگزاری رقابت‌های کشتی انتخابی جام یادگار امام اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود.

شیرانی با اشاره به اینکه در رقابت‌های کشتی انتخابی جام یادگار امام دو نفر از طرف هیئت کشتی استان اصفهان سهمیه ورود به این مسابقات را پیدا کردند، اظهار داشت: در رقابت‌های کشتی یادگار امام شیراز کشتی‌گیران رده سنی 18 سال به بالا شرکت می‌کنند.

وی گفت: در تاریخ 14 بهمن‌ماه نیز رقابت‌های چهار جانبه کشتی رده سنی بزرگسالان به میزبانی شهرستان سمیرم و با حضور تیم‌های اردگان، آباده شیراز و سی‌سخت کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول