اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش روستایی آمل خبر داد

اعزام کشتی‌گیر آملی به رقابت‌های لوچوی ساحلی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری آمل از اعزام کشتی‌گیر آملی به دومین دوره رقابت‌های کشتی لوچوی ساحلی کشور در قشم خبر داد.

اعزام کشتی‌گیر آملی به رقابت‌های لوچوی ساحلی کشور
شجاع برفره صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار کرد: حسین میرصابری کشتی‌گیر و لوچوکار آملی که از برترین ورزشکاران مازندرانی در این رشته ورزشی است به همراه تیم منتخب مازندران به دومین دوره رقابت‌های قهرمانی لوچوی ساحلی کشور اعزام می‌شود.
وی با اعلام اینکه میرصابری در وزن 85 کیلوگرم کشتی می‌گیرد، تصریح کرد: دومین دوره رقابت‌های قهرمانی لوچوی ساحلی کشور از 11 بهمن ماه به مدت چهار روز در جزیره قشم برگزار می‌شود.
برفره با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی لوچوی ساحلی قهرمانی استان مازندران عنوان کرد: مسابقات کشتی لوچوی ساحلی مازندران ماه گذشته با حضور 200 کشتی‌گیر برتر استان در روستای افراپل شهرستان قائمشهر برگزار شد.
رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری آمل با بیان اینکه این دوره از مسابقات برای انتخابی تیم منتخب مازندران اعزامی به مسابقات کشتی لوچوی ساحلی کشور برگزار شد، اضافه کرد: حسین میرصابری، شیدالله احمدپناه، یاور فلاح و مهدی ابراهیمی چهار لوچوکار آملی حاضر در این دوره از رقابت‌ها بودند که میرصابری با غلبه بر تمام حریفان خود به مقام قهرمانی رسید و توانست جایزه ویژه این دوره را از آن خود کند.
وی درباره دیگر لوچوکاران آملی عنوان کرد: احمدپناه در این رقابت‌ها به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کرد و فلاح و ابراهیمی دیگر کشتی‌گیران این شهرستان نیز به ترتیب پنجم و ششم شدند.
انتهای پیام/ج30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول