اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 10 تیم برتر کشور صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در سنندج / آشتی‌کنان روسای هیئت گذشته کشتی کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان کردستان از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی با حضور 10 تیم برتر کشور در ماه جاری در سنندج خبر داد.

برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در سنندج / آشتی‌کنان روسای هیئت گذشته کشتی کردستان
اشرف هدایت‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این دوره از مسابقات کشتی در رده سنی جوانان و بزرگسالان در دو بخش آزاد و فرنگی با حضور 10 تیم برتر کشور از استان‌های تهران، مازندران، خوزستان، آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، همدان، زنجان، لرستان و چهار تیم از استان کردستان برگزار خواهد شد.
به گفته رئیس هیئت کشتی استان کردستان، مسابقات مذکور طی روز‌های 19 و 20 بهمن ماه جاری در مجموعه ورزشی آزادی سنندج به مدت دو روز برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: در این دوره از رقابت‌ها به منظور بازگشت وفاق و همدلی در کشتی کردستان از پیشکسوتان، قهرمانان و مدال‌آوران المپیک گذشته کشتی کشور همچون علیرضا سلیمانی، عباس جدیدی، حسن بابک، علیرضا رضایی و سایر کشتی‌گیران شاخص و نامدار کشور دعوت شده است.
هدایت‌نژاد خاطر نشان کرد: امیدوارم با حضور این عزیزان در کردستان و حضور در برگزاری مسابقات شاهد وفاق میان کشتی‌گیران و آشتی‌کنان روسای گذشته هیئت کشتی و دیگر فعالان این رشته ورزشی استان باشیم.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون در کشتی کردستان دو دستگی به وجود آمده است، افزود: در جریان برگزاری مسابقات مذکور و در آیند با همکاری و همفکری پیشکسوتان، کشتی‌گیران و فعالان کشتی کردستان می‌توانیم کشتی این استان را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.
به گفته وی، با حضور پیشکسوتان و دیگر قهرمانان کشتی ایران اسلامی خانه کشتی شهرستان سنندج نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس هیئت کشتی کردستان با بیان اینکه در این دوره از مسابقات هر تیم شرکت‌کننده با هشت وزن حضور دارد بیان داشت: کشتی‌گیران در وزن‌های 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم بر روی سه تشک با همدیگر رقابت خواهند کرد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول