اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان

کشتی گیران قمی از سد رقبای کرجی عبور کردند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران قم در رقابت‌های تدارکاتی از سد رقبای کرجی خود عبور کردند تا آماده کسب موفقیت در پیکارهای قهرمانی کشور شوند.

کشتی گیران قمی از سد رقبای کرجی عبور کردند
محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: حضور منظم و البته موفق در پیکارهای قهرمانی کشور رده‌های سنی مختلف از مهم‌ترین اولویت‌های هیئت کشتی استان قم است و با توجه به این موضوع کشتی گیران قم را در تمرینات و مسابقات تدارکاتی محک می‌زنیم تا کشتی گیر آماده را به این مسابقات اعزام کنیم.
وی با اشاره به در نظر گرفته شدن برنامه‌های مختلف برای آماده سازی کشتی گیران قمی به منظور شرکت در پیکارهای رده‌های سنی مختلف قهرمانی کشور، عنوان داشت: در همین راستا تیم‌های کشتی آزاد دو رده سنی قم که به زودی باید در پیکارهای قهرمانی کشور حضور یابند، به رقابت با حریفان کرجی خود پرداخته و از سد رقبای خود با شایستگی عبور کردند.
رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: رقابت‌های تدارکاتی کشتی گیران البرز و قم در رشته آزاد و در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در اوزان مختلف برگزار شد که خوشبختانه در هر دو رده سنی با برتری کشتی گیران شایسته قمی همراه بود.
وی برگزاری این رقابت‌ها را از جمله برنامه‌های مهم برای آماده سازی تیم‌های کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان قم دانست و اضافه کرد: برای همین منظور کشتی گیران قم بر اساس برنامه زمابندی در نظر گرفته شده، برای کسب آمادگی لازم به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور با کشتی گیران نونهال و نوجوان کرجی در رشته آزاد به رقابت پرداختند.
حلوایی تصریح کرد: این رقابت‌ها به میزبانی هیئت کشتی استان قم در سالن کشتی مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد که در نهایت کشتی گیران آزاد کار قم در هر دو رده سنی موفق به شکست مهمان خود شدند.
رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: در رقابت‌های کشتی آزاد رده سنی نونهالان که در 10 وزن برگزار شد، کشتی گیران قمی موفق شدند حریف خود را در شش مسابقه شکست داده و با وجود باخت در چهار مسابقه، به برتری شش بر چهار دست یابند.
حلوایی یاد آور شد: در رده سنی نوجوانان نیز کشتی گیران آزاد کار دو تیم قم و البرز در 10 وزن برابر یکدیگر به روی تشک رفتند که در این رقابت‌ها نیز کشتی گیران قمی با کسب پیروزی در هفت وزن به برتری هفت بر سه دست پیدا کردند.
رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه با تشریح برنامه‌های هیئت در این خصوص، بیان داشت: از هم اکنون مشغول آماده کردن ترکیبی جدید از کشتی گیران آینده دار رده‌های سنی پایه هستیم تا در مسابقات سال آینده قهرمانی کشور با ترکیبی قوی برابر حریفان صف آرایی کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول