اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالوس:

پروژه آزادراه تهران شمال باید پیوست فرهنگی داشته باشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالوس گفت: پروژه بزرگ آزادراه تهران شمال یکی از عمده پروژه‌هایی که باید پیوست فرهنگی داشته باشد و تمام بودجه آن صرف مسائل عمرانی نشود.

پروژه آزادراه تهران شمال باید پیوست فرهنگی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌الاسلام علی اسفندیاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری چالوس بیان داشت: راه‌اندازی این شبکه از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان چالوس بوده که محقق می‌شود و شهروندان چالوسی از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی ابراز داشت: تجلیل از خادمان قرآنی روستایی در روستای سینوا، گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه‌ها، اعزام روحانی به مدارس سطح شهرستان، اجرای برنامه مهمان ماه با حضور سخنران ویژه در سه شب و همایش دانش‌آموزش و دهه فجر از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در دهه فجر جاری است.

اسفندیاری در ادامه با اشاره به مشکلات عمده فرهنگی در جامعه گفت: همه ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشند تا به‌ توان به مقابله با جنگ نرم رفت.

این مسئول تصریح کرد: پروژه بزرگ آزادراه تهران شمال یکی از عمده پروژه‌هایی که باید این پیوست را داشته باشد و تمام بودجه ان صرف مسائل عمرانی نشود.

وی مطالبات پیوست فرهنگی از پروژه آزادراه تهران شمال را مورد درخواست جامعه فرهنگی شهرستان عنوان کرد و خواستار مشخص شدن وضعیت ادارات در اجرای مسائل فرهنگی شد.

رئیس تبلیغات اسلامی چالوس با اشاره به اینکه از 74 مسجد موجود در سطح چالوس تنها 28 مسجد فعال و دارای روحانی است خواستار توجه ویژه به این مسئله شد.

اسفندیاری همچنین از اجرای 25 گفتمان دینی دانش‌آموزی و دانشجویی در سال‌ جاری خبر داد.

بخشدار مرکزی چالوس نیز در این جلسه با اشاره به در پیش بودن انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و دولتی خواست تا نسبت به در اختیار قراردادن تجهیزات و نیروهای مورد نیاز برگزاری انتخابات به هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند.

علی ردایی بیان داشت: تاکنون 20 اداره در این باره اعلام آمادگی کردند و 17 اداره عدم وجود ماشین و راننده را بهانه‌ای برای اعلام نکردن آمادگی عنوان کردند که این مسئله قابل توجیه نبوده و در صورت کرایه‌ای بودن ماشین‌ها در روز انتخابات نیز باید کرایه از سوی روسای ادارات پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه 114 شعبه اخذ رای به صورت ثابت و سیار در سطح شهرستان چالوس کار جمع‌آوری آرای مردم را انجام می‌دهند، اذعان داشت: از این تعداد 70 شعبه در بخش مرکزی، 26 شعبه در مرزن‌آباد و 18 شعبه در بخش کلاردشت وجود دارد.

انتهای پیام/ن۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول