اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه:

دهه فجر را با برنامه‌های متنوع فرهنگی آغاز می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دهه فجر امسال، اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌های این دهه را با شکوه خاص و ارائه ویژه‌های فرهنگی آغاز خواهد کرد.

دهه فجر را با برنامه‌های متنوع فرهنگی آغاز می‌کنیم

حجت‌الاسلام محمد پورقیومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه با تشریح برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان اظهار داشت: عمده برنامه‌ها سمت و سوی فرهنگی دارد.

وی افزود: برگزاری مراسم انس با قرآن با حضور قاری نوجوان از کشور پاکستان، تجلیل از پیشکسوتان هیئت‌های مذهبی، مراسم آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) در مساجد و مدارس صدرا و ویژه برنامه‌های با شکوه در مساجد و مدارس صدرا از مهم‌ترین برنامه‌های تبلیغات اسلامی ابرکوه در ایام‌الله دهه فجر است.

پور قیومی ادامه داد: اعزام روحانی به روستاها، مدارس و...، افتتاح طبقه دوم دبیرستان دخترانه صدرا، برگزاری گفتمان‌های دینی و کارگاهی قرآن و انقلاب، دیدار روحانیون با امام جمعه، طرح تغذیه فکری روحانیون و جلسه هم‌اندیشی با مسئولان موسسات و خانه‌های قرآنی روستایی، هم‌چنین مراسم اهدای جوایز مسابقه نورالهدی نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال خواهد بود.

وی یادآور شد: از دیگر برنامه‌های این ایام می‌توان به برگزاری نمایشگاه کتاب و اقلام فرهنگی، برگزاری دوره تخصصی صوت و لحن قرآن کریم، برگزاری دوره‌های تفسیر نسیم حیات 18 در اسدآباد اسفندآباد، نسیم حیات 19 در انجمن ام‌ابیهای شهرک صفاییه و برگزاری دوره تفسیر نورالرحمن 2 در موسسه قرآنی اردی اشاره کرد.

پورقیومی ادامه داد: ارسال پیامک گرامیداشت سالگرد پیروی انقلاب اسلامی به مخاطبان، برگزاری دوره تربیت معلم تجوید قرآن کریم، برگزاری مراسم جشن انقلاب در مساجد و تکایا توسط روحانیت و برگزاری مسابقه تفسیر سوره فجر در بخش بهمن از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

پورقیومی افزود: نصب بنر و تزئینات در سطح شهر، تجهیز کتابخانه‌های عالم، شبستان، دبیرستان‌های صدرا و حوزه تخصصی دین به 250 عنوان کتاب جدید به ارزش 75 میلیون ریال، گردهمایی روحانیون شهرستان، به روز رسانی سایت «تبیان ابرکوه» و وبلاگ مدارس صدرا و تهیه و توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغی مربوط به دهه مبارک فجر نیز از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات در دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: در ایام‌الله دهه فجر کلنگ دبیرستان پسرانه صدرا و خانه عالم روستای عزیزآباد نیز به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول