اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌پذیرد

افتتاح و کلنگ‌زنی 5 پروژه تعاون روستایی در همدان

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی همدان گفت: در دهه فجر امسال پنج پروژه در شهرستان‌های همدان، بهار، نهاوند و اسدآباد آماده کلنگ‌زنی و بهره‌برداری است.

افتتاح و کلنگ‌زنی 5 پروژه تعاون روستایی در همدان

رضا عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال پنج پروژه در شهرستان‌های همدان، بهار، نهاوند و اسدآباد آماده کلنگ‌زنی و بهره‌برداری است.

وی گفت: افتتاح ساختمان فروشگاه مرکزی تعاون روستایی نهاوند با مساحت 700 متر مربع از سال گذشته کلنگ‌زنی شد که در ایام دهه فجر امسال قابل بهره برداری است.

مدیر تعاون روستایی استان همدان ادامه داد: این پروژه برای 20 نفر اشتغالزایی داشته است و با هزینه‌ای بالغ بر یک هزار و 300 میلیون ریال احداث شده است.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی زمین برای ساخت مجتمع انباری یکی دیگر از پروژه‌های این سازمان در دهه مبارک فجر است، اظهار کرد: به منظور احداث یک مجتمع بزرگ انباری اتحادیه تعاون روستایی در استان همدان زمینی با مساحت 4.5 هکتار برای آن در نظر گرفته شده است.

عباسی افزود: فروشگاه شماره 2 اتحادیه تعاون روستایی شهر بهار نیز به مساحت 80 متر مربع در سه غرفه و با اشتغالزایی برای سه نفر در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: پمپ بنزین بهار در سال گذشته کلنگ‌زنی شد که امسال در ایام مبارک دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید این پمپ بنزین برای دو نفر اشتغالزایی داشته است که به منظور احداث آن اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر تعاون روستایی استان همدان در پایان اظهار داشت: فروشگاه اسدآباد به منظور عرضه محصولات کشاورزی و پروتئینی به صورت مستقیم با اعتباری بالغ بر 70 میلیون ریال در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول