اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صبای قم خبر داد

احتمال غیبت 7 بازیکن صبا مقابل ملوان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: احتمالا هفت بازیکن تیم صبای قم در مقابل ملوان در هفته بیست‌و‌سوم فوتبال لیگ‌برتر غایب هستند.

احتمال غیبت 7 بازیکن صبا مقابل ملوان

 به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، عبدالله ویسی عصر امروز در نشست خبری قبل از دیدار ملوان انزلی و صبای قم اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا رکورد گل نخوردن ملوان را بشکنیم و با دست پر از انزلی به خانه برگردیم.

 وی با تاکید بر اینکه نگران جایگاه صبا در جدول رقابت‌های لیگ برتر نیستیم، خاطر نشان کرد: فاصله ما با تیم ششم جدول، هشت امتیاز است.

 سرمربی صبای قم اذعان داشت: در ورزشگاه خانگی ملوان به دنبال کسب امتیاز هستیم و تیم صبای قم در شرایط خوبی قرار دارد اما مرتضی کاشی، اکبر صادقی و رامین رضائیان به دلیل بیماری احتمال غیبت در این دیدار را دارند.

ویسی با اشاره به محرومیت دو بازیکن صبا در دیدار مقابل ملوان، تصریح کرد: کریم اسلامی و مجید حیدری دو بازیکن محروم صبا هستند.

وی اضافه کرد: احتمالا هفت بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در مقابل ملوان نخواهیم داشت ولی تمام تلاشمان برای کسب امتیاز در این دیدار است.

 به گزارش فارس، دیدار ملوان بندرانزلی و صبای قم از رقابت‌های هفته بیست‌و‌سوم فوتبال لیگ برتر از ساعت 15.30 دقیقه 9 بهمن جاری در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ی20/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول