اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ملوان انزلی:

شکست صبا دور از انتظار نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: شکست صبای قم در هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در انزلی دور از انتظار نیست.

شکست صبا دور از انتظار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، فرهاد پورغلامی عصر امروز در نشست خبری قبل از دیدار ملوان انزلی و صبای قم اظهار داشت: هفته گذشته تساوی خوبی در مقابل ذوب‌آهن در اصفهان کسب کردیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ملوان در شرایط روحی بسیار خوبی هستند، افزود: کسب امتیاز در دور برگشت رقابت‌ها به دلیل فاصله کم بازی‌های بسیار سخت است.

سرمربی ملوان، خط هافبک و حمله تیم صبا را بسیار خطرناک دانست و گفت: برای مهار آنها برنامه‌ریزی کرده‌ایم و باید بدانیم که خط میانی و هجومی تیم صبا در بازی‌های گذشته خیلی خوب کار کرده است.

وی، با اشاره به اینکه روی نقاط ضعف و قوت صبا تمرین کردیم، تصریح کرد: در صورتی می‌توانیم فوتبالمان را به تیم حریف تحمیل کنیم که کنترل بازی را به دست بگیریم.

پورغلامی، کسب سه امتیاز در مقابل صبا را هدف مهم ملوان نامید و افزود: هیچ بازیکن مصدوم جدید و محرومی نداریم و بازیکنان مصدوم تیم ما همان چند بازیکن قبلی هستند.  

وی خاطر نشان کرد: ملوان در صورت کسب پیروزی مقابل صبا می‌تواند در جدول لیگ برتر چندین پله رتبه‌اش را ارتقا دهد و امیدواریم زمین مسابقه وضعیت فعلی‌اش را برای این دیدار حفظ کند.

به گزارش فارس، دیدار ملوان بندرانزلی و صبای قم از رقابت‌های هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر از ساعت 15.30 دقیقه 9 بهمن جاری در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول