اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 وزن

کشتی گیران ایرانی حاضر در جام یادگار امام قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: کشتی گیران ایرانی شرکت کننده در مرحله نهایی پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در قم معرفی شدند.

کشتی گیران ایرانی حاضر در جام یادگار امام قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دقیقا 27 روز به آغاز هشتمین دوره پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در شهر مقدس قم زمان باقی مانده است، فدراسیون کشتی اسامی کشتی گیران ایرانی حاضر در مرحله نهایی را معرفی کرد.

در واقع کشتی گیرانی که از سوی فدراسیون کشتی برای حضور در مرحله نهایی پیکارهای بین‌المللی جام یادگار امام قم معرفی شده‌اند، نفراتی هستند که بدون حضور در مسابقات انتخابی این جام به شهر مقدس قم سفر خواهند کرد.

مسابقات کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام که بعد از گذشت هفت دوره از برگزاری آن اکنون یکی از جام‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در تقویم فدراسیون بین‌المللی کشتی (فیلا) محسوب می‌شود، هفته اول اسفند ماه امسال به میزبانی قم به انجام خواهد رسید.

کشتی گیران شرکت کننده در رقابت‌‌های هشتمین دوره جام بین‌المللی یادگار امام در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم مشترک این دوره که از جایزه نقدی برخوردار است، در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بر این اساس در بین نفرات انتخاب شده به منظور حضور مستقیم در مرحله نهایی مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی یادگار امام (ره) در وزن 55 کیلوگرم، شیرزاد بهشتی طلا از تهران، مصیب اکبری از توابع تهران، محمد کردی و سامان عبدولی از خوزستان و محسن رحتمی از لرستان حضور دارند.

همچنین در وزن 60 کیلوگرم ابوذر نورزاده و محمد نوربخش از تهران، محمد سلطانی از البرز، هادی اسکندری از اصفهان و عبدالمحمد پاپی از خوزستان منتظر کشتی گیران معرفی شده از پیکارهای انتخابی در فارس و فرنگی کاران خارجی خواهند بود.

در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی از فارس، سعید عبدولی و علی ذکایی‌مهر از خوزستان، مهدی زیدوند از هرمزگان، علیرضا همتی و علی محمدی از تهران و برومند اصلان از آذربایجان غربی در جام یادگار امام به روی تشک می‌روند.

در وزن 74 کیلوگرم کمال محمد علیزاده و حمید ریحانی از فارس، محسن مهدی‌زاده از تهران، فؤاد کریمی از کردستان، محسن قاسمی از لرستان و محمد سرخی‌نژاد از خوزستان در مرحله نهایی هشتمین دوره جام یادگار امام کشتی می‌گیرند.

در وزن 84 کیلوگرم داود عابدین‌زاده از هرمزگان، وحید بیدار از اردبیل، مجتبی کریم‌فر و داود اخباری از تهران و علی قیطاسی از فارس بدون حضور در مرحله انتخابی، اسفند ماه در جام یادگار امام کشتی فرنگی در قم به میدان خواهند رفت.

در وزن 96 کیلوگرم محمدرضا اکبری از مازندران، محمد علی محمدی از سیستان‌ و بلوچستان، علی علیاری از هرمزگان و مهرداد بایندر از فارس و در وزن 120 کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده و بهروز یوسفی از مازندران، امیر قاسمی منجزی از خوزستان و بهنام مهدی‌زاده از تهران، پارسا نظری از گیلان و امید جراحی از کردستان، روزهای ششم و هفتم اسفند ماه در مرحله نهایی هشتمین دوره پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/و۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول