اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با گرامیداشت دهه فجر

161 طرح در چهارمحال و بختیاری به بهره‌‎برداری می‎رسد

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزون بر 161 پروژه عمرانی، فرهنگی، آموزشی و کشاورزی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

161 طرح در چهارمحال و بختیاری به بهره‌‎برداری می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای اجرای این تعداد طرح بالغ بر 54 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 وی تصریح کرد: با راه‌اندازی و افتتاح این طرح‌ها افزون بر 3 هزار و 317 نفر شغل در این استان ایجاد خواهد شد.

عنابستانی افزود: همچنین همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هفت طرح عمرانی در این استان کلنگ‎زنی خواهد شد.

وی با اشاره به تحقق 30 هزار فرصت شغلی در این استان، گفت: با ایجاد این تعداد فرصت شغلی در استان نرخ بیکاری در نیمه نخست امسال به 11.5 درصد کاهش یافته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تحریم ایران از سوی اتحادیه اروپا و استکبار جهانی را مضحک توصیف کرد و گفت: بیان تحریم نفت ایران در شرایطی از سوی آمریکا مطرح شده است که نزدیک به 32 سال هیچ خرید و فروش نفتی مابین ایران و آمریکا صورت نگرفته است و این ادعای تازه مطرح شده، بیشتر یک طنز است تا تهدید.

وی بر ضرورت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: گذشت سی و سه سال از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمانی آن با شیوع و گسترش موج بیداری اسلامی و غیر اسلامی در سطح منطقه نظام سلطه را به شدت با مشکل مواجه کرده است.

عنابستانی تصریح کرد: بصیرت و آگاهی مردم کشورهای منطقه موجب به زیر کشیده شدن چهار قدرت از سلطنت شده است که این امر گواهی روشن بر افول قدرت سلطه جهانی است.

وی انقلاب اسلامی ایران را نسخه نجات بخشی برای دیگر کشورها برشمرد و گفت: کشور ایران 33 سال را در سخت‌ترین شرایط تنها به پشتوانه مردمی متعهد و آزادیخواه و لطف الهی به خوبی پشت سر گذاشته است و در حال حاضر بسیار پوینده و پاینده مسیر رشد و تعالی را در پیش گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه این نشست با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: نظام سلطه با قوت و تلاش بسیار در تلاش است تا با اجرا و طراحی برنامه‌های مختلف انتخابات را به چالش بکشاند، برهمین اساس مردم باید هوشیارتر و پرشورتر از سال‌های گذشته در این انتخابات شرکت کنند.

وی فضای استان را فضایی انتخاباتی برشمرد و گفت: امیدوار هستیم مردم ما با حضور گسترده و مشارکت حداکثری در این انتخابات تمامی توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول