اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی فهرج خبر داد

مایه‌کوبی 2000 نفر شتر علیه شاربن در فهرج

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی فهرج گفت: عملیات واکسیناسیون 2 هزار نفر شتر علیه بیماری شاربن در شهرستان فهرج آغاز شده است.

مایه‌کوبی 2000 نفر شتر علیه شاربن در فهرج

مهدی بمان‌دشتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار کرد: شهرستان فهرج در مسیر جاده ترانزیتی شرق استان کرمان قرار دارد و با توجه به اقدامات به‌موقع و نظارت مناسب تاکنون هیچ‌گونه بیماری دامی در این شهرستان مشاهده نشده است.

وی تصریح کرد: همچنین اقدامات مناسب شبکه دامپزشکی فهرج مانع کاهش جمعیت دام در این شهرستان شده است.

بمان‌دشتی افزود: در دولت دهم با ارتقای بخش فهرج به شهرستان در بخش دامپزشکی فهرج خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه شده ‌و رضایت‌مندی مردم این شهرستان را در بر‌داشته است.

وی گفت: در راستای طرح تکریم ارباب‌رجوع و خدمتگزاری بیشتر به مردم این شهرستان میز خدمت در این اداره راه‌اندازی و برای صرفه‌جویی در وقت مراجعه‌کنندگان، دستگاه کارت‌خوان در این شبکه راه‌اندازی شده است.

بمان‌دشتی عنوان کرد: با واکسیناسیون به‌موقع 141 هزار رأس گوسفند و 26 هزار رأس گاو علیه بیماری‌های شاربن، بروسلوز، آبله و تب‌برفکی از ابتدای سال جاری تا آذر ماه، توزیع داروهای آنتی‌بیوتیک و ضد انگل دام، سمپاشی اماکن دامی و آموزش دامداران از تلفات و کاهش دام جلوگیری شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج خاطرنشان کرد: عملیات واکسیناسیون 2 هزار نفر شتر علیه بیماری شاربن در بخش مرکزی و نگین‌کویر این شهرستان از دی ماه آغاز شده و هم‌اکنون نیز در حال اجرا است.

انتهای پیام/ج30/چ3000

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول