اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مبارزه با بیماری‌های دامی خبر داد

اجرای مرحله دوم واکسیناسیون تب برفکی در جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های دامی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: آغاز مرحله دوم واکسیناسیون تب برفکی گاو و گوساله در منطقه جنوب استان کرمان آغاز شده است.

اجرای مرحله دوم واکسیناسیون تب برفکی در جنوب کرمان
مطهره خوشکام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: نظر به اینکه بیماری تب برفکی یک بیماری ویروسی با واگیری بسیار بالا است، در صورت بروز این بیماری در گله‌های دام موجب خسارات سنگین اقتصادی برای دامداران می‌شود.
وی افزود: فاز دوم واکسیناسیون سراسری تب برفکی گاو و گوساله با استفاده از امکانات دولتی و همکاری بخش خصوصی به صورت رایگان در تمامی روستاها و دامداری‌های جنوب کرمان از 25 دی ماه جاری آغاز شده است.
وی ابراز داشت: در این طرح طی مدت 20 روز کاری بالغ بر 110 هزار راس گاو و گوساله زیر پوشش مایه کوبی علیه بیماری‌ها قرار می‌گیرند.
رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های دامی اداره کل دامپزشکی جنوب استان کرمان شماره تلفن گویای 1512 را برای برقرای ارتباط دامداران با اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان اعلام کرد و از آن‌ها خواست با ماموران دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول