اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

اجرای 17 پروژه تحقیقاتی ناجا در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 17 پروژه تحقیقاتی توسط نیروی انتظامی آذربایجان غربی در دست اجرا است.

اجرای 17 پروژه تحقیقاتی ناجا در آذربایجان غربی
علی قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل بررسی علل موثر بر تمایل مردم استان آذربایجان غربی بر ناسیونالیسم ترک و کرد، قاچاق اسلحه و مهمات، مقایسه ویژگی‌های شخصیتی افراد قانون‌گریز و قانون‌مدار، بررسی وضعیت جرم ضرب و جرح و ارزیابی اعتماد عمومی مردم به پلیس است.
وی بررسی مسائل قومیتی استان آذربایجان غربی را از دیگر این پروژه‌ها برشمرد و تصریح کرد: بررسی مسائل قومیتی کرمانشاه، بررسی مسائل قومی استان آذربایجان شرقی، خوزستان، گلستان، سیستان و بلوچستان، اردبیل، همدان و خراسان شمالی نیز توسط فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در دست اجرا هستند.
این مسئول با اشاره به برگزاری میزگردهای علمی در دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان، افزود: بررسی عوامل و روش‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد در مراکز انتظامی استان، بررسی نقش خانواده در پیشگیری از اعتیاد در فرزندان، رویکردی نوین در پیشگیری از اعتیاد در مدارس و اعتیاد و تاثیر آن بر سلامت روانی فرزندان از مهم‌ترین میزگردهای علمی در حوزه مطالعات نظم و امنیت توسط فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی است.
قهرمان در ادامه با بیان اینکه در این راستا سخنرانی‌های علمی در حوزه مطالعات نظم و امنیت در استان انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای این منظور طرح بومی‌سازی خدمت سربازی مزایا و معایب آن، نقش اصناف در تامین امنیت، انتقال تجارب و مدیریت دانش، بهداشت روانی برای کارکنان نیروی انتظامی استان از مهمترین محورهای سخنرانی علمی در این حوزه است.
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: آینده پژوهی انتظامی، نقش پژوهش و تحقیقات کاربردی در ارتقای ماموریت‌های سازمانی، مهندسی اندوخته‌های علمی و دانش تجربی کارکنان نیروی انتظامی و بسترهای پژوهشی در ارکان خانواده نیز از دیگر محورهای سخنرانی‌های علمی در حوزه‌ مطالعات نظم و امنیت توسط فرماندهی انتظامی استان است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول