اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان ‌شرقی:

کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در خط مقدم ماموریت‌های ناجا هستند

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان ‌شرقی گفت: کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی در خط مقدم ماموریت‌های ناجا بوده و از این لحاظ بهترین محل برای جلب رضایت مردم به شمار می‌روند.

کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در خط مقدم ماموریت‌های ناجا هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان ‌شرقی، حجت‌الاسلام سید داوود روحانی حسینی در همایش روسای کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی استان ضمن بیان این مطلب افزود: بر اساس آیه شریفه قرآن که می‌فرماید با مردم به نیکی صحبت کنید، روسای کلانتری و فرماندهان پاسگاه‌ها باید خود و عوامل زیر ‌نظر خود را با این فرمایش قرآن تطبیق داده و با مراجعان به نیکی رفتار و عمل کنند.
وی در ادامه گفت: خوشبختانه فرماند‌هی انتظامی استان در رضایت ارباب رجوع در سطح کشور رتبه دوم را کسب کرده است، یک فرمانده یا رئیس کلانتری می‌تواند با اخلاق و رفتار خوش خود و مجموعه تحت امرش روزانه صدها نفر را به نظام اسلامی جذب کرده و مقبولیت ناجا را در بین مردم افزایش دهد.
روحانی حسینی در ادامه ضمن اشاره به وضع کنونی جهان تصریح کرد: امروز اگر ایران اسلامی در مقابل قدرتمندان، زورگویان و استکبار جهانی ایستاده و قدعلم کرده به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و وجود مقام معظم رهبری است که با هیبت و اقتدار خود جهانیان را متحیر ساخته است.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در ادامه تاکید کرد: انتخابات مجلس در روز 12 اسفند برای نظام اسلامی خیلی مهم و حیاتی است و ما باید سعی کنیم با حضور گسترده و پرشکوه خود در این انتخابات برگ زرین دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده و پشتیبانی خود از نظام و انقلاب را یکبار دیگر به جهانیان نشان دهیم.
انتهای پیام/آ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول