اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری صورت گرفت

آموزش 4 هزار کشاورز زنجانی در عرصه­های مختلف کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان گفت: از آغاز سال جاری 4 هزار نفر از دانش­آموزان زنجانی در عرصه­های مختلف کشاورزی مورد آموزش قرار گرفته­اند.

آموزش 4 هزار کشاورز زنجانی در عرصه­های مختلف کشاورزی

قدرت­الله سلیمانی امروز در گفت­و­گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در زمینه آموزش­های انفرادی بهره‌برداران بخش کشاورزی از ابتدای سال جاری تا کنون کشاورزان و بهره­برداران در عرصه­های مختلف کشاورزی، دامپروری و شیلات مورد آموزش قرار گرفته­اند.

وی با بیان اینکه کشاورزان مذکور در زمینه­های آبزیان و صنایع روستایی توسط کارشناسان مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مورد آموزش قرار گرفته­اند، اضافه کرد: این کشاورزان در مراکز تابعه به صورت انفرادی اطلاعات لازم را در زمینه­های مورد فعالیت خود کسب کرده­اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان یادآور شد: از آغاز سال جاری تاکنون 4 هزار و 225 کشاورز در زمینه­های کاری مذکور مورد آموزش قرار گرفته­اند.

وی هدف از برگزاری کلاس­های مذکور را افزایش سطح دانش و آگاهی کشاورزان و بهره­برداران شهرستان زنجان عنوان کرد.

سلیمانی تصریح کرد: اداره آموزش و ترویج شهرستان با استفاده از توان نیروهای کارشناسی و با همکاری جهاد کشاورزی و شرکت­های توسعه خدمات کشاورزی در طول 9 ماهه سال جاری اقدام به برگزاری 138 دوره کلاس آموزشی در سطح روستاهای تابعه شهرستان زنجان کرده است.

وی یادآور شد: از محل برگزاری دوره­های آموزشی مذکور 7 هزار و 462 نفر روز از روش و فنون جدید برای بهره­گیری در عرصه فعالیت خود اطلاعات مفیدی را به دست آورده­اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان کلاس­های آموزشی مذکور تا پایان سال جاری در سطح روستاهای زنجان ادامه پیدا می­کند.

وی به برگزاری کارگاه آموزش و بازدیدها تاکید کرده و افزود: 9 مورد کارگاه آموزشی، دو مورد بازدید آموزشی، دو مورد بازدید از مزرعه، چهار مورد انتقال یافته­های تحقیقاتی و 22 مورد جلسات توجیهی با حضور بهره­برداران بخش کشاورزی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان زنجان، مراکز جهاد کشاورزی و شرکت­های توسعه خدمات برگزار شده است.

سلیمانی اذعان داشت: در مجموع 361 نفر روز به صورت عملی در دوره­های مذکور شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول