اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویر احمد:

اجازه ندهیم فرصت انتخابات مبدل به تهدید شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید اجازه دهیم برخی مغرضان با حرکات و سخنان بی‌پایه و کینه‌توزانه خود فرصت انتخابات را به تهدید تبدیل کنند.

اجازه ندهیم فرصت انتخابات مبدل به تهدید شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، اکبر نیکزاد عصر شنبه در همایش بررسی راهکارهای مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بحث انتخابات وظیفه داریم در مقابل ایجاد شبهات مختلف توسط افراد ناآگاه و مغرض، روند انتخابات و اقداماتی که انجام می‌شود، اطلاع‌رسانی کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای اطلاع‌رسانی باید از همه ‌ظرفیت‌های رسانه‌ای استفاده کرده و به هیچ عنوان در این زمینه خسته نشویم.

وی با بیان اینکه انتخابات برای کشور ما یک موهبت الهی است، بیان کرد: انتخابات یعنی سپردن امور مردم به خود مردم که ما برای همین امر انقلاب کردیم.

نیکزاد خاطرنشان کرد: هرکس که می‌خواهد کاندیدا شود باید به قصد نوکری و خدمتگزاری وارد این عرصه حساس شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دعوت همه کاندیداها به حرکت در مسیر قانون گفت: قانون باید فصل‌الخطاب همه کسانی باشد که رد صلاحیت شده‌اند.

نیکزاد با بیان اینکه شور و حال انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد است، تصریح کرد: مردم حساسیت بالایی نسبت به مسائل انتخاباتی دارند و این شور، تحلیل و حضور مردم در بحث انتخابات خود یک نعمت است.

این مسئول عالی اجرای استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: نباید اجازه داد عده‌ای این فرصت را به تهدید تبدیل کنند.

نیکزاد در ادامه سخنان خود گفت: روند انتخابات در کشور روشن، شفاف و کامل است و همه ما وظیفه داریم انتخابات را بدون کم و کاست در مسیر قانون جلو ببریم.

وی اضافه کرد: عده‌ای حرف از تقلب می‌زنند و بر طبل تقلب می‌کوبند و این حرف‌ها را به این دلیل بیان می‌کنند که اگر زمانی در این رقابت باختند و نتوانستند پیروز شوند، بحث تقلب را پیش بکشند و اگر برنده شدند، بگویند که با وجود تمام تخلفات برنده شدیم.

نیکزاد بیان کرد: دشمن به تمام حرکات ما چشم دوخته و منتظر کوچک‌ترین فرصت آسیب رساندن به نظام است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: انتخابات سالم، رضایت‌مندی خداوند، شهدا و رهبری را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول