اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

90 درصد ادارات گلستان از تولیدات داخل استفاده کردند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: بیش از 90 درصد دستگاه‎های اجرایی استان از تولیدات داخل استفاده کردند.

90 درصد ادارات گلستان از تولیدات داخل استفاده کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر فخرموحدی در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: مصوبهای که برای استفاده از تولیدات داخل استان صورت گرفت اقدام بسیار شایستهای بود.

وی با بیان اینکه مصوبه استفاده از محصولات درون استانی مورد توجه اکثر دستگاهها قرار گرفته، تصریح کرد: این مصوبه تاکنون در بحث خریدهای کوچک انجام گرفته و باید برنامهریزی شود تا در خریدهای متوسط و مناقصات بزرگ نیز این امر محقق شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان خاطر نشان کرد: استفاده از محصولات تولیدی منظور، یکسری از مایحتاج و اقلام مورد نیازی هستند که در جلسات اداری مورد استفاده قرار میگیرد و این مصوبه به منظور حمایت از تولیدات داخل استان پیشبینی و برنامهریزی شده است.

فخرموحدی یادآور شد: در بعضی از پروژههای عمرانی مانند محصولاتی نظیر شن، ماسه، بتن و سیمان با توجه به اهمیت موضوع و فعالیت داشتن واحدهای تولیدی استان، کارپردازان ادارات میتوانند این برنامه را در دستور کار خود قرار دهند تا از این محصولات نیز در ادارات استان استفاده گردد.

وی اذعان داشت: اکثر دستگاههایی که در قالب گروههای بازرسی مراجعه شده همکاری لازم را داشتهاند و تعدادی از این دستگاهها شامل تربیتبدنی، صدا و سیما، شرکت برق، شرکت آب و شرکت گاز، اداره پست، شیلات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آب روستایی، حمل و نقل پایانهها، راه و شهرسازی و آموزش و پرورش همکاری خوبی را با سازمان صنعت، معدن و تجارت داشتهاند.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول