اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیر کمیته مساجد ستاد دهه فجر ورامین صورت گرفت

اعلام اسامی مساجد مادر مجری مراسم شاخص دهه فجر در ورامین

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین اسامی مساجد مادری که مجری مراسم شاخص دهه فجر هستند را اعلام کرد.

اعلام اسامی مساجد مادر مجری مراسم شاخص دهه فجر در ورامین

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین قدوسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: هماهنگی‌های لازم با ائمه جماعات صورت گرفته است که در دهه مبارک فجر سخنرانی‌هایی پیرامون وقایع انقلاب داشته و از نمازگزاران برای خاطره‌گویی انقلاب اسلامی استفاده شود.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر شهرستان ورامین افزود: در همین راستا تمامی مساجد شهرستان در این ایام آذین بندی و چراغانی خواهند شد و نیز شب ۲۲ بهمن ماه بانگ الله اکبر نمازگزاران به طور زنده از بلندگوی مساجد پخش می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنرهایی با موضوعات و اشعار دهه مبارک فجر با استفاده از سخنان معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در مقابل درب ورودی مساجد نصب می‌شود.

حجت‌الاسلام قدوسی در ادامه جدول زمانی مراسم شاخص دهه فجر در مساجد مادر ورامین را اعلام کرد و اظهار داشت: مساجد خاتم‌الانبیا (ص)، صاحب الزمان (عج) ورامین، جامع قرچک، اعظم جواد‌آباد، جامع خیرآباد، صاحب الزمان (عج) شهرک مدرس، المهدی (عج) خیابان مدرس ورامین، حضرت رسول (ص) شهرک اصلاح بذر و امام سجاد (ع) مجری برنامه‌ها و مراسم شاخص دهه فجر انقلاب اسلامی بوده و هر کدام از شب‌های دهه مبارک در یکی از مساجد ذکر شده برنامه ویژه برگزار می‌شود.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: با توجه به موقعیت حساس جهان اسلام و خیزش‌های اسلامی با الهام از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در مراسمی ویژه علاوه بر بهره‌گیری از سخنرانان ماهر با حضور مسئولان شهرستان ارتباط مستقیم مردم و مسئولین و پاسخگویی به مشکلات مردم برقرار می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول