اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول گروه مبلغان اعزامی حوزه علمیه قم به کرمانشاه:

30 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی آموزش‌های دینی را فراگرفتند

خبرگزاری فارس: مسئول گروه مبلغان اعزامی حوزه علمیه قم به کرمانشاه گفت: در آموزش‌هایی که توسط مبلغان اعزامی از حوزه علمیه قم به دانش‌آموزان کرمانشاهی داده شد، بیش از 30 هزار نفر از این آموزش‌ها بهره برده‌اند.

30 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی آموزش‌های دینی را فراگرفتند

حجت‌الاسلام محسن الهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: گروهی از مبلغان و روحانیان حوزه علمیه قم در ایام محرم و صفر برای تبلیغ به مدارس استان کرمانشاه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این مبلغان طی دو مرحله در دهه اول ماه محرم و ماه صفر اعزام شدند و گروهی نیز در دهه فجر انقلاب اسلامی به مدارس استان کرمانشاه اعزام می‌شوند.

مسئول گروه مبلغان اعزامی حوزه علمیه قم به کرمانشاه تصریح کرد: این روحانیان فعالیت‌های خود را در سه قالب سخنرانی، کلاس‌داری و پرسش و پاسخ به دانش‌آموزان کرمانشاهی ارائه می‌کنند.

الهی افزود: جامعه هدف این مبلغان دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان بوده و در مرحله اول اعزام بیش از 96 مرکز آموزشی از این طرح بهره برده‌اند.

وی تاکید کرد: در مرحله دوم نیز حدود 90 مدرسه زیر پوشش قرار گرفت و تا امروز بیش از 30هزار نفر از آموزش‌های این روحانیان استفاده کرده‌اند.

 از تهیه بانک سوالات دینی مدارس کرمانشاه خبر داد و گفت: این بانک سوالات پس از آمارگیری، بررسی و تجزیه و تحلیل تحویل مراجع فرهنگی استان شده و در آینده نزدیک مورد مهندسی فرهنگی قرار خواهد گرفت.

*عیادت مبلغان اعزامی از احمد عزیزی

الهی افزود: 28 صفر امسال در سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) روحانیان اعزامی از قم از بیماران بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه عیادت کردند.

وی ادامه داد: بسته‌های فرهنگی شامل کتاب و ادعیه میان بیماران این بیمارستان توزیع شد و این دیدار مورد استقبال گرم بیماران قرار گرفت.

مسئول گروه مبلغان اعزامی حوزه علمیه قم به کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این دیدار از احمد عزیزی، شاعر بلندآوازه کرمانشاهی نیز عیادت به عمل آمد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول