اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرمان در مجلس:

بیداری اسلامی ضربه مهلکی به آمریکا وارد کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانات منطقه ضربه هولناکی را به امریکا زده‌اند و اعتبار آن را از بین برده‌اند و همه کشورها می‌دانند، ایران منشأ بیداری اسلامی در منطقه است.

بیداری اسلامی ضربه مهلکی به آمریکا وارد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، غلامرضا کرمی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاحیه نخستین فروشگاه تخصصی فرهنگی و مذهبی کرمان اظهار داشت: با تولد جمهوری اسلامی ایران انقلابی در جهان اسلام، جهان کنونی و مبارزه با استکبار جهانی به وقوع پیوست.

وی افزود: عزیزانی که در زمینه فرهنگی به کمک مردم کرمان آمده‌اند، جهادی ارزشمند انجام دادند که باید از این حضور تقدیر و تشکر کرد.

کرمی تصریح کرد: در دوره حاضر جنگ تمام عیار استکبار علیه جمهوری اسلامی در قالب جنگ نرم است.

وی اذعان کرد: تهدیدات دشمن به صورت نظامی و ابزار همچنان به صورت فرهنگی است و از مجموعه ابزارهای فرهنگی علیه جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.

وی گفت: دشمن روی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی حساب باز کرده است و بستر را برای استفاده از ابزار فرهنگی مناسب می‌بیند و در جریان فتنه سال 88 شکل اجرایی انقلاب‌های مخملی را دیدیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: باید هوشیارانه در مقابل این جریان حرکت کنیم و به مردم آگاهی لازم را بدهیم و درک واقعی از تهدیدات را به آنها منتقل کنیم.

کرمی اذعان کرد: جریانات منطقه ضربه هولناکی را به امریکا زده‌اند و اعتبار آن را از بین برده‌اند و همه کشورها می‌دانند، ایران منشأ بیداری اسلامی در منطقه است.

وی خاطر‌نشان کرد: مردم ما دشمن را تحقیر و زخمی کرده‌اند و بنابراین دشمن تحقیر شده به دنبال جبران خسارت و زدن ضربه به ملت انقلابی ماست.

کرمی عنوان کرد: توانمندی نظامی امریکا به اندازه کافی است، اما قدرتی به نام جمهوری اسلامی شکل گرفته که آن‌ها این قدرت را باور دارند.

وی افزود: امریکایی‌ها از مردم کشورهای منطقه که از ایران الگو گرفته‌اند نیز تحقیر شده‌اند و به همین دلیل به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

کرمی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی می‌توانند در مبارزه نرم با دشمن بسیار کارآمد باشند و راه‌اندازی مراکز فرهنگی بسیار ارزشمند است که باید از آن الگو‌برداری شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول