اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار اردبیل:

بیداری اسلامی در دنیا با وجود رهبری صالح استمرار می‌یابد

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار اردبیل گفت: خیزش‌هایی که در دنیا با نام بیداری اسلامی انجام می‌گیرد با وجود رهبری و ولایت صالح به عنوان رکن اصلی انقلاب‌ها استمرار می‌یابد.

بیداری اسلامی در دنیا با وجود رهبری صالح استمرار  می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی پیش از ظهر امروز  در جلسه ستاد دهه فجر مساجد استان اردبیل اظهار داشت: نقش رهبری و ولایت در پیروزی و دوام و استمرار انقلاب نقشی اساسی بوده و باید این نقش برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.
مشاور استاندار اردبیل با اشاره به بیداری‌های اسلامی در سایر نقاط دنیا، دلیل عدم موفقیت و استمرار برخی از این حرکت‌ها و خیزش‌ها را نبود رهبری عنوان کرد و گفت: عصاره بعثت نبی اکرم (ص) ولایت و رهبریت بوده و انقلاب اسلامی ما نیز به پشتوانه رهبری و ولایت موفق شده است.
رابط ائمه جمعه و جماعات استان اردبیل تصریح کرد: خیزش‌هایی که در دنیا انجام می‌گیرد به دلیل نبود رهبری و ولایت در آن به عنوان رکن اصلی انقلاب استمرار نمی‌یابد.
وی با بیان اینکه تلاش دشمن نیز در ماجرای فتنه سال 88 گرفتن ولایت و رهبری و مرجعیت از جوانان بوده، بر برگزاری برنامه‌هایی با هدف تبیین جایگاه ولایت و رهبری در انقلاب اسلامی با محوریت مساجد تاکید کرد.
رابط ائمه جمعه و جماعات استان اردبیل گفت: مسجد اساس و مکان ایجاد وحدت در بین اقشار مختلف جامعه است. همه آحاد جامعه مسجد را از آن خود می‌دانند و در مراسم‌های مختلف در مساجد حضور می‌یابند. 
مشاور استاندار اردبیل به هفته وحدت و تقارن این هفته با دهه فجر اشاره کرد و افزود: دشمن تلاش می‌کند بین اقوام مختلف در جامعه ما اختلاف‌افکنی کند و یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی که نقش وحدت بخش را ایفا می‌کند مسجد است که همه مردم در جامعه ما آن را از خود می‌دانند.
حسنی به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرده و افزود: انقلاب اسلامی با پشتوانه مساجد پیروز شده و استمرار آن نیز با مساجد میسر خواهد شد.
این مسئول با تاکید بر تبیین فرهنگ دینی در قلوب جوانان بر تربیت دینی و اعتقادی جوانان تاکید کرده و پیروزی بر علیه استکبار جهانی را در گرو اعتقادات و باور قلبی جوانان دانست.
مشاور استاندار اردبیل در پایان ابراز داشت: باید نقش تربیتی دینی را در قلوب جوانان احیا کرده و از اعتقادات جوانان غافل نباشیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول