اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز صورت گرفت

افتتاح نخستین مرکز تخصصی فرهنگی، مذهبی کرمان

خبرگزاری فارس: بعد از ظهر امروز نخستین مرکز تخصصی فرهنگی، مذهبی کرمان افتتاح شد.

افتتاح نخستین مرکز تخصصی فرهنگی، مذهبی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بعد از ظهر امروز نخستین مرکز تخصصی فرهنگی، مذهبی کرمان افتتاح شد.

حمید کازرونی رئیس اتحادیه صنف محصولات فرهنگی کرمان در حاشیه آئین افتتاح نخستین مرکز تخصصی فرهنگی، مذهبی کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این فروشگاه برای نخستین ‌بار در جنوب شرق کشور به دلیل دارا بودن تمام شاخصه‌های یک فروشگاه ممتاز درجه برتر را کسب کرده است.

وی افزود: به جرأت می‌توان اعلام کرد در پایتخت ایران اسلامی نیز چنین فروشگاهی که همه اقلام فرهنگی، مذهبی را برای تمام سن‌ها یک‌جا مهیا کرده باشد را نداریم.

کازرونی تصریح کرد: مسئولان فرهنگی کرمان با تمام وجود برای حمایت از این مراکز اعلام آمادگی کرده‌اند و این فروشگاه باید الگوی سایر فعالان فرهنگی کشور باشد.

وی عنوان کرد: از مسئولان اجرایی کرمان که به نوعی برای نظام دلسوزی دارند و با فرهنگ عجین هستند، انتظار حمایت از بخش خصوصی را در زمین‌های فرهنگی و مذهبی داریم.

کازرونی خاطرنشان کرد: در این فروشگاه تمام ابزار و محصولات تخصصی جنگ نرم وجود دارد و به نظر بنده در سطح کشور بی‌نظیر است.

به گزارش فارس این فروشگاه با سرمایه اولیه 2 میلیارد ریال افتتاح شد و تمام‌ اقلام فرهنگی و مذهبی کشور را به صورت یک‌جا به عموم مردم عرضه کرده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول