اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 23 مرکز فرهنگی هنری در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از افتتاح 23 مرکز فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد.

افتتاح 23 مرکز فرهنگی هنری در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای دهه فجر اظهار داشت: اقداماتی هم برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری مختلف در سطح استان زنجان در این ایام برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همه تلاش خود را برای اجرای برنامه‌های دهه فجر انجام می‌دهد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اضافه کرد: اگر سالن پشتی فرهنگسرای امام خمینی (ره) آماده شود، به مناسبت 28 صفر یک برنامه تعزیه در این سالن برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با شهرستان‌های مختلف برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری تصریح کرد: شهرستان‌های مختلف از برنامه‌های فرهنگی هنری خود تا پایان سال خبر دارند.
سهندی برگزاری جشنواره خوشنویسی با شرکت خوشنویس‌های شاخص را از دیگر برنامه‌های سال جاری شهرستان‌ها اعلام کرد و گفت: اعتبارات عملیاتی شدن برنامه‌های فرهنگی هنری شهرستان‌ها آماده است و به مرور تخصیص می‌یابد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول