اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

راه حل مشکلات را باید پیدا کنیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مشکلات وجود دارد اما راه حل آن را نیز سیاست‌گذاران باید پیدا کنند.

راه حل مشکلات را باید پیدا کنیم

مجید حاج‌رسولیها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امسال با مشکلات مالی بسیاری مواجه بودیم، اما هر مشکلی راه حلی دارد و سیاست‌گذاران باید این مشکلات را پیدا کنند و امیدوارم که این مسائل هر چه سریع‌تر حل بشود و باشگاه‌ها بتوانند به راه خودشان ادامه بدهند.

وی ادامه داد: در هر صورت مسائل مالی وجود دارد که این امر می‌تواند در روحیه بازیکنان تأثیرگذار بوده و انتظار داریم این مسائل هر چه سریع‌تر رفع شود.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان داشت: به همین صورت که کادر فنی و بازیکنان تلاششان را برای انجام هر چه بهتر بازی‌های خود در رقابت‌های لیگ انجام می‌دهند، امیدواریم مسئولان نیز تلاش خود را برای این باشگاه انجام دهند.

وی اضافه کرد: امیدواریم مسئولان تیم مانند ابتدای فصل تلاش خود را برای این تیم انجام دهند تا بازیکنان بتوانند به راحتی تمرینات خود را پیگیری کنند و دغدغه مسائلی غیر از فوتبال را نداشته باشند.

حاج‌رسولیها تصریح کرد: مطمئن هستیم در صورت حل مشکلات این باشگاه این تیم باز هم می‌تواند به روزهای خوب گذشته خود برگردد و با قدرت به بازی‌های خود در لیگ ادامه دهد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول