اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک روز تعطیلی اعتراض‌آمیز

تمرین‌های ذوب‌آهن امروز از سر گرفته می‌شود

خبرگزاری فارس: پس از تعطیلی یک روزه تمرین‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن در اعتراض به پرداخت نشدن قرارداد بازیکنان، قرار است تمرین‌های این تیم از امروز (جمعه) از سر گرفته شود.

تمرین‌های ذوب‌آهن امروز از سر گرفته می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و ملوان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال که با نتیجه تساوی به پایان رسید، بازیکنان تیم اصفهانی در تمرین‌های روز گذشته این تیم شرکت نکردند تا در آستانه دیدار با پرسپولیس نگرانی‌های زیادی در اردوی سبزپوشان حاکم شود.
بعد از یک روز تعطیلی، قرار است امروز (جمعه) تمرین‌های این تیم با حضور بازیکنان آغاز شود، مگر اینکه تصمیم خاصی از سوی بازیکنان برای شرکت نکردن دوباره در تمرین‌ها گرفته شود.
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تایید تعطیلی تمرین‌های روز گذشته ذوب‌آهن اظهار داشت: قرار است امروز تمرین‌های تیم پیگیری شود، اما وضعیت نهایی پس از جلسه‌ای که امروز برگزار می‌کنیم، مشخص می‌شود.
محسن کرباسچی با اشاره به دیدار حساس دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس تهران بیان داشت: برای این دیدار بازیکن مصدوم یا محرومی نداریم و مصدومیت علی احمدی نیز برطرف شده و در صورت صلاح‌دید کادر فنی وی‌ می‌تواند تیم را در این بازی همراهی کند.
به گزارش فارس، در پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، ذوب‌آهن با 28 امتیاز در رده دهم جا خوش کرده است و تیم پرسپولیس رقیب هفته آینده این تیم نیز با یک امتیاز بیشتر در رده نهم قرار دارد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول