اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

ساخت بیمارستان ولی‌عصر(عج) اراک سرعت بیشتر می‌خواهد

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی خواستار سرعت‌بخشی در ساخت و تکمیل بیمارستان ولی‌عصر(عج) شد.

ساخت بیمارستان ولی‌عصر(عج) اراک سرعت بیشتر می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در بازدید از بخش داخلی بیمارستان ولی‌عصر، طرح توسعه اتاق عمل، بخش اورژانس و نحوه پیشرفت بیمارستان جدید ولی‌عصر(عج) اراک اظهار داشت: ساخت بیمارستان جدید ولی‌عصر(عج)  اراک یکی از مصوبات سفر هیئت دولت به استان است که با توجه به کمبود اعتبارات تاکنون از پیشرفت قابل قبولی برخوردار نبوده است.

وی تصریح کرد: در سومین دور سفر هیئت دولت به استان مصوب شد اعتبارات مورد نیاز ساخت و تکمیل این پروژه ظرف مدت سه سال پرداخت شود که انتظار می‌رود با تزریق به‌موقع این اعتبارات این پروژه‌ هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه بیمارستان قدیمی ولی‌عصر(عج) با توجه به حجم بالای مراجعه‌کنندگان و قدیمی بودن ساختمان پاسخگوی نیازها نیست، افزود: با توجه به اهمیت بهداشت و درمان و تامین امکانات مورد نیاز درمانی می‌طلبد پیمانکار این پروژه به اجرای عملیات عمرانی سرعت ببخشد ضمن اینکه استانداری نیز از آمادگی لازم برای تامین اعتبارات مورد نیاز برخوردار است.

شعبانی‌فرد ادامه داد: بیمارستان ولی‌عصر(عج) اراک به عنوان قدیمی‌ترین مرکز درمانی استان روزانه شاهد مراجعه خیل عظیم بیماران است و ارائه خدمات مناسب به این بیماران از ضروریات است.

گفتنی است بیمارستان 320 تختخوابی ولی‌عصر اراک در زمینی به مساحت شش هزار متر و در 14 طبقه در حال ساخت است.

انتهای پیام/ش20/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول