اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس بررسی کرد

دلایل تأخیر در افتتاح بیمارستان زرقان

خبرگزاری فارس: بیمارستان 32 تختخوابی زرقان قرار بود عید فطر امسال تحویل دانشگاه علوم پزشکی شود اما با بدقولی شهرداری زرقان این امر هنوز محقق نشده است.

دلایل تأخیر در افتتاح بیمارستان زرقان
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در تابلوی روزشماری که روبه‌روی بیمارستان 32 تختخوابی زرقان نصب شده قرار بود این بیمارستان عید فطر امسال تحویل داده شود اما پس از گذشت بیش از شش ماه از این وعده هنوز شهرداری زرقان آن را تحویل دانشگاه نداده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه مقصر شهرداری زرقان است که بدقولی کرده اظهار داشت: برنامه این است که هر بیمارستانی که ساخت آن توسط پیمانکار به پایان می‌رسد توسط نیروهای مدیریت فنی دانشگاه با همکاری معاونت درمان بررسی تمام‌جانبه صورت گرفته و مشکلات آن برای رفع شدن به پیمانکار اطلاع داده می‌شود.
محمدهادی ایمانیه ادامه داد: شهرداری زرقان نیز چند روز گذشته گزارش پایان ساخت را به دانشگاه اعلام کرده که دستور لازم برای بررسی این طرح توسط مدیریت فنی ارائه شده و در صورت نداشتن مشکل فنی وعده می‌دهیم پس از تحویل در دو ماه آن را تجهیز کنیم.
به گزارش فارس، محمد اسدی بخشدار زرقان نیمه تیرماه امسال نیز اعلام کرده بود نیمه شعبان این بیمارستان تکمیل می‌شود.
حسین خانی شهردار زرقان نیز چهارم مردادماه امسال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرقان گفته بود که پس از تحویل بیمارستان زرقان به دانشگاه علوم پزشکی طبق روزشمار موجود، دانشگاه تا 38 روز برای تجهیز و افتتاح آن مهلت دارد.
خانی اضافه کرد: برای ساخت بیمارستان 32 تختخوابی زرقان بیش از 10 میلیارد ریال هزینه توسط شهرداری این شهر صورت گرفته است.
راه‌اندازی بیمارستان در این شهر یکی از آرزوهای دیرینه شهروندان آن است که سال‌های سال چشم به انتظار افتتاح و بهره‌برداری از آن هستند.
با بهره‌برداری از این بیمارستان که یک خدمت بزرگ در عرصه بهداشت زرقان است، مشکل درمانی شهروندان زرقان و روستاهای اطراف این بخش برطرف می‌شود.
انتهای پیام/ح20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول