اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت مطبوعاتی ارشاد اردبیل:

نشریه‌ای لغو امتیاز نشده است/ تذکر به نشریات محلی همچنان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تاکنون نشریه محلی در استان اردبیل به دلیل تبلیغات زود‌ هنگام انتخابات لغو امتیاز نشده و شایعات مطرح شده در این زمینه بی‌پایه و اساس است.

نشریه‌ای لغو امتیاز نشده است/ تذکر به نشریات محلی همچنان ادامه دارد
قاسم مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما تنها به 18 مورد از نشریات به دلیل تخلف در تبلیغات زود هنگام تذکر دادیم و متذکر شدیم که اگر چنین رویه‌ای را ادامه دهند در مراحل بعدی طبق قانون برخورد جدی انجام می‌شود.
وی با اعلام اینکه برخی از نشریات بدون اهمیت دادن به تذکر به روند فعالیت زود هنگام تبلیغاتی خود ادامه می‌دهند، افزود: ما قرار است برخی از موارد تخلف را به معاونت سیاسی امنیتی استانداری و معاونت مطبوعات داخلی وزارت ارشاد ارجاع دهیم تا تصمیم‌گیری قاطع را انجام دهند.
سرپرست معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تنبیهات در نظر گرفته شده را در این ارتباط لغو امتیاز سه تا 9 ماه اعلام کرد و گفت: هر چند صاحبان برخی از نشریات ادعا دارند که فصل درآمد نشریات ایام انتخابات است اما باید این در‌آمدزایی را با کار خلاف آمیخته و همگن نکنیم.
مظفری خاطرنشان کرد: ما از لحاظ تخلفی که برخی نشریات محلی در استان انجام می‌دهند زیر فشار شدید هستیم و به صورت هفتگی تذکرات لازم را به مدیران مسئول و سردبیران ارائه می‌کنیم که انتظار داریم این افراد با بصیرت و آگاهی بیشتر اسباب تخلف و برخی بی‌قانونی را رقم نزنند.
این مسئول با اشاره به تشکیل کمیته پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در دادگستری یادآور شد: در جلسات مستمری که با مسئولان قضایی و اعضای این کمیته انجام می‌دهیم قرار شده است صاحبان نشریات و تریبون‌های عمومی از تبلیغات زود هنگام پرهیز کنند و اگر به روند کار خود تخلف خود ادامه دهند با جدیت با آنها برخورد می‌شود.
سرپرست معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: ما با سعه صدر بیشتر به صورت تلفنی تذکرات خود را به صاحبان نشریات اعلام می‌کنیم و نمی‌گذاریم برخی فعالیت‌ها و حرکت‌های تخلف در تبلیغات زود هنگام شکل گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  در روزهای گذشته نیز رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در اردبیل با اشاره به اهمیت انتخابات اعلام کرد که دشمنان قسم‌خورده این نظام با حرکت‌های پیچیده انحرافی سعی می‌کنند صحنه انتخابات را به چالش بکشانند که در این زمینه نباید برخی ابزارهای انتخاباتی در کشور با حرکت خود به این مسائل دامن بزنند.
غلامعلی رضایی افزود: دشمن امروز در سنگر شیطنت‌های مرسوم عرصه انتخابات سعی دارد به سلامت انتخابات و ایجاد رضایت مردم شبهه وارد کرده و یاس و ناامیدی را ترویج کند که حضور حداکثری مردم می‌تواند پاسخی دندان‌شکن به این حرکت‌های انحرافی باشد.
وی از صاحبان تریبون و نشریات و روزنامه‌ها و خبرنگاران خواست تا از هرگونه تخلفات انتخاباتی پرهیز کرده و موارد تذکر داده شده را جدی بگیرند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول