اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 دی ماه صورت می‌گیرد

برگزاری همایش تخصصی انتشارات و مطبوعات مازندران در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از برگزاری همایش استانی و تخصصی طراحی، چاپ انتشارات و مطبوعات مازندران 29 دی ماه به میزبانی شهرستان آمل خبر داد.

برگزاری همایش تخصصی انتشارات و مطبوعات مازندران در آمل
محمد محمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: همایش تخصصی طراحی، چاپ انتشارات و مطبوعات مازندران به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با اعلام اینکه این همایش استانی 29 دی ماه برپا می‌شود، گفت: فراخوان این همایش بیش از 10 روز است که به همه شهرهای مازندران ارسال شد تا علاقمندان صنعت چاپ و طراحی بتوانند در آن شرکت داشته باشند.
وی با بیان اینکه این همایش به مدت یک روز در سالن‌ همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دنبال می‌شود، تصریح کرد: اساتید این دوره از برترین‌‌های صنعت چاپ و مطبوعات کشور بوده و از مدرسان برجسته دانشگاه تهران هستند.
محمدی با اشاره به مهم‌ترین محورهای برگزاری این همایش یادآور شد: چگونگی ارتباط متقابل ناشران استانی و ناشران بین‌المللی، سازماندهی اطلاعات بولتن‌ها، نشریات، مجلات و کتاب‌ها در دانشگاه‌ها و انتشارات مطبوعات، طراحی کتاب و مدیریت هنری پروژه کتاب و هویت‌سازی انتشارات، مطبوعات و یونیفرم‌های دانشگاهی از مهم‌ترین مباحث این دوره تخصصی هستند.
وی اضافه کرد: پخش و توزیع محصولات نشر در دیدگاه خرد و کلان، سفارش حرفه‌ای و خواسته‌های مدیریتی و سازمانی و گفتمان صاحب‌نظران و مهمانان ویژه از دیگر بخش‌های این همایش است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با تاکید اینکه پیش‌بینی می‌شود حدود 250 نفر از ناشران و مطبوعاتی‌های مازندران در این دوره شرکت داشته باشند، اظهار داشت: معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها، مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز دولتی و خصوصی، مدیران انتشارات و مطبوعات نیز می‌توانند در این همایش حضور داشته باشند.
به گزارش فارس، همایش تخصصی طراحی، چاپ انتشارات و مطبوعات مازندران 29 دی ماه به مدت یک روز در سالن‌ همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول