اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل پزشکی قانونی سیستا‌ن‌ و بلوچستان خبر داد

30 درصد پست بلا‌تصدی در پزشکی قانونی سیستان‌ و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون 30 درصد پست‌های اداره کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان بلا تصدی است.

30 درصد پست بلا‌تصدی در پزشکی قانونی سیستان‌ و بلوچستان
رضا عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در حال حاضر، 30 درصد پست‌های این اداره کل بلا تصدی است در حالی که چارت جدید سازمان هنوز تصویب نشده و تعداد پست‌های موجود نیز برای فعالیت کافی نیست.  
وی افزود: هر چند برخی مشکلات دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه مشابه یکدیگر است اما برخی مشکلات پزشکی قانونی با توجه به تخصصی بودن فعالیت‌های آن با سایر دستگاه‌ها متفاوت بوده زیرا ما نیازمند جذب نیروهای تخصصی در معاینات و تالارهای تشریح هستیم.
مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در عین حال هزینه راه‌اندازی،‌ نگهداری و فعالیت در حوزه‌های مختلف به ویژه آزمایشگاه بسیار بالا است و نیاز به منابع مالی کافی دارد.
عبدی با اشاره به شرایط خاص سیستان و بلوچستان و تعطیلی بسیاری از مراکز استان به دلیل کمبود نیرو خاطر نشان کرد: در کنار این مشکلات درخواست نیروهای تخصصی برای خروج از استان و نیز عدم تمایل همکاران پزشک برای جذب و فعالیت در پزشکی قانونی حتی در قالب پزشک معاضدتی از دیگر معضلات پزشکی قانونی در این استان است.
وی با تأکید بر تلاش‌های صورت گرفته برای حفظ شرایط موجود و نیز راه‌اندازی مراکز جدید در شهرستان‌ها تصریح کرد: با مذاکرات انجام شده و موافقت استاندار دو مرکز به عنوان قطب شمال و جنوب در استان راه‌اندازی می‌شود تا امکان ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم فراهم شود.
مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان با قدردانی از حمایت‌های ستاد سازمان، مشکلات اداره کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان را در بخش اعتبارات جدی عنوان کرد.
انتهای پیام/صا30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول