اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان پزشکی قانونی:

خدمات پزشکان در پزشکی قانونی با مزایای آنها برابری ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: خدماتی که توسط پزشکان در پزشکی قانونی انجام می‌شود هیچ تناسبی با حقوق و مزایای آنها ندارد.

خدمات پزشکان در پزشکی قانونی با مزایای آنها برابری ندارد
احمد شجاعی امروز در حاشیه جلسه شورای قضایی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پزشکان در سازمان پزشکی قانونی خدمات بسیار ارزشمند و مهمی انجام می‌دهند اما حقوق و مزایای دریافتی آنها با این خدمات برابری ندارد.
وی افزود: به منظور افزایش حقوق و مزایای پزشکان، رایزنی‌های بسیار زیادی انجام شده که خوشبختانه دولت قبول کرد 50 درصد بر حقوق و مزایای آنها اضافه کند.
رئیس سازمان پزشکی قانونی ادامه داد: علاوه بر این مقرر شده به پزشکان و متخصصان نیز درصدی علاوه بر 50 درصد فوق‌الذکر اضافه شود.
شجاعی از افزایش حقوق 20 درصدی کارمندان اداری در پزشکی قانونی خبر داد و گفت: 20 درصد به حقوق و مزایای تمامی کارمندان اداره پزشکی قانونی اضافه شده است.
معاون قوه قضائیه تصریح کرد: مشکل اساسی در پزشکی قانونی کمبود نیرو است که با تغییر حقوق و مزایای پزشکان در تلاش هستیم این مشکل را برطرف کنیم.
وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده امیدواریم از ابتدای سال آینده با افزایش حقوق پزشکان، مشکل کمبود نیرو در پزشکی قانونی حل شود.
رئیس سازمان پزشکی قانونی از استقرار پزشکی قانونی در برخی شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ضروری است تا در شهرستان‌هایی که آمار مراجعه کنندگان به پزشکی قانونی زیاد هست این مرکز در آنجا استقرار یابد.
شجاعی از کاهش 4.4 درصدی آمار نزاع در کشور خبر داد و افزود: در هشت ماه نخست سال‌جاری آمار نزاع در کشور 4.4 درصد کاهش داشته است.
معاون قوه قضائیه بیان کرد: قتل با سلاح سرد نیز در سال‌جاری از کاهش 12 درصدی برخوردار بوده است.
انتهای پیام/صا20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول